Loading...
dk

Opticoat behandling | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker Sep 18 '15

DeaconWP, der kan jeg desværre ikke give dig ret. Jeg kender ikke de 2 nye udbydere, så jeg har intet at udsætte på dem. Men ligesom alle andre håndværkere må de bevise deres værd, ellers holder jeg mig til den jeg kender og Morten har en erfaring med Model S som der går meget lang tid før de andre får. Desuden et upåklageligt rygte, for mig er det så meget guld værd at jeg tager broen når som helst.

Men hver mand sin håndværker...;-) 

DeaconWP
DeaconWP Sep 18 '15

Yes Hookmaker. Så dit værksted bliver ved med at være i Odense. Der hvor du synes det er trygt at handle. Jeg bruger også den murer jeg kender til mit hus. Sådan skal det da være. Og som du skriver, så har vi jo ikke noget at udsætte på nogen af de andre.

Så nu håber jeg, at også du lysmanden er tryg. :-). Og har fået svar på sine spørgsmål.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Sep 28 '15
lysmanden
lysmanden Sep 21 '15
Deacon. Jeg forstår godt din tænke gang om at handle lokalt , men liiiiiiige netop med SÅ stor en investering mok bil har været for mig har jeg ikke lyst til at spare 1000 kr for så at blive skuffet. Nu skal man jo ikke dømme på forhånd men hvis jeg skulle vælge imellem en nyudlært murer og en erfaren murer ja så......
Har dog ikke læst dit tilbud omkring st køre bilen? Hvad går det ud på?
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 21 '15

Torben: DeaconWP har flere gange tilbudt at køre bilerne frem og tilbage såfremt det passer med at han kan køre tilbage i én når han har afleveret en anden :) 

lysmanden
lysmanden Sep 21 '15
Ok. Fedt. Det skal jeg da helt klart benytte mig af næste gang . Tror du også han tager min hustrus Skoda?
DeaconWP
DeaconWP Sep 21 '15

Det gør jeg da gerne, hvis du vil have begge biler til behandling lige efter hinanden.

Jeg bliver forøvrigt ofte klippet af en helt ny lærling, der hvor jeg bliver klippet. Så jeg har været med til at udlære omkring 5 frisører, og deres arbejde kan jo ikke engang laves om.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Sep 21 '15
Abildskov
Abildskov Sep 28 '15

Hookmaker -> Passer ikke Kbh-Bilpleje har lavet ting for DAS de sidste par år.... Han er virkelig dygtig... Kig på mine billeder de tager deres tydelige sag.....

Det får ikke bedre......

Prøv at tage ud til Ronnie og få din bil vasket og snak med ham....

Han overvejer at lave en Vaskedag i Slutningen af Oktober, så folk kan få indblik i at vaske bilen korrekt og sparke lidt dæk....

RobertJ
RobertJ Sep 28 '15

Tror sku jeg gir ham en chance derude i glostrup. Har ikke tid til at overnatte i odense, også selv om Heidi's skulle være god om onsdagen.

Forummets indlæg er redigeret af RobertJ Sep 28 '15
Hookmaker
Hookmaker Sep 28 '15
Emply, jo det gør det. Som jeg skriver har jeg intet at udsætte - jeg kender ikke manden og hans håndværkskvalitet, men da jeg ikke personligt endnu har set hans håndværk, så holder jeg mig til den extremt dygtige håndværker jeg selv kender.
lysmanden
lysmanden Sep 28 '15

.........så håber jeg ikke at det er ham der har forsøgt at lave min bil hihihih

Har vist ikke så meget positivt at sige om DAS eller deres medarbejdere der uttalige gange har forsøgt at fikse min bil. Fik den tilbage mere ødelagt end da jeg afleverede den

RobertJ
RobertJ Oct 10 '15

Så kom den lille på wellness. Tak til Autoskadestuen og deres hold for en fremragende behandling med Opti-coat pro.

Havde ikke turde håbe på et så godt resultat med en lak der så, så kedelig ud.

Icebreak
Icebreak Oct 10 '15
Flot Robert. Hvad betalte du for denne fine omgang??
MT
MT Oct 16 '15

Også fra mig en stor tak til Autoskadestuen på Kirstinehøj for super service i forbindelse med behandling med Opti-coat pro samt fælg reparation. Ridserne på fælg er fuldstændig væk, og lakken står snorlige på bilen. Emil - giv venligst roserne videre til dine folk.

lysmanden
lysmanden Oct 16 '15

mt hvad koster det ar få rettet fælgene?

Er de egentlig blevet certificeret derude?

Forummets indlæg er redigeret af lysmanden Oct 16 '15
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Oct 17 '15

Torben/lysmanden - de ér certificerede, ellers måtte de ikke coate biler :)

MichaelS
MichaelS Jan 3 '16

Har så været om Morten i Odense Detailing Bilpleje til den (obligatoriske) store Opticoat tur. Kan blot sige som mange andre herinde: det er et meget flot resultat. Den røde lak står meget klarere og dybere, og Mortens gode råd om vedligeholdelse (og hans store viden om diverse alm problemer) er meget værsat. Ligeledes hans store fleksibilitet og imødekommenhed omkring ombookning/hent/bring, da nu den første leveringsdato blev udskudt af Tesla.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 3 '16

Mange tak MichaelS. :) Det var super vi lige kunne få det til at passe mellem jul og nytår

lysmanden
lysmanden Jan 3 '16
Morten ringede til dig mellem jul og nytår. Har du fået nyt nr på hjemme siden? Det plejer da at være et mobil nr?
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 3 '16

Hmm... på opticoat.dk burde det rigtige stå. 2538 5660 :)

Lennartbj
Lennartbj Jan 3 '16

Jeg har fået kalkpletter på lakken - er åbenbart ikke hurtig nok til at tørre... Morten: Du sagde et eller andet om at du vidste hvordan jeg får dem væk? Min bil har Opticoat pro+ på

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »