Loading...
dk

Opticoat behandling | Tesla Forum

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 3 '16

Lennart. Du skal Google mineral spot remover. Alternativt er der nogle der vasker deres bil i eddikevand fortyndet og så vasker den alm bagefter. 

Super70
Super70 Jan 16 '16

Jeg kunne godt tænke mig at få et tilbud på den største og bedste Opticoatbehandling af min multicoat røde S85 med glastag, bilen er fra 06.03.2015. - den er aldrig blevet vasket i maskine. vh Johnny

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 17 '16

Besked er sendt

lysmanden
lysmanden Jan 24 '16
Her ses resultatet af troldmanden fra Oz....øh Odense.
Morten og hans profesionelle team har for anden gang haft enaf mine biler under loop. Dybdegående arbejde baseret på mange 1000 timers erfaring giver dette smukke resultat
lysmanden
lysmanden Jan 24 '16
Endnu et billede
MrCoffee
MrCoffee Jan 24 '16
Hey lysmand. Man nænner jo ikke at køre bilen ud i det her vejr, vent til sommer.
lysmanden
lysmanden Jan 27 '16
Mr cofee: har taget dit råd til efterretning. Ligger på langs på sofaen efter knæ operation men kigger da ud i indkørslen i ny og næ når jeg alligevel skal op efter en kop kaffe
Super70
Super70 Jan 29 '16

Jeg har idag hentet min bil hos Ronni, fra Københavns Bilpleje. Han har simpelthen bare leveret et superflot resultat. - Bilen har fået 1 x Opti-Coat Pro + samt 1 x Nano behandling af alle ruder og glastag, samt bakkamera. Udover dette, har han givet hele læderkabinen en beskyttende behandling. - Han har bare ydet en super service, med billeder undervejs i forløbet. - bilen stod 10 x flottere end da den blev leveret fra Tesla. De er bare superflinke, og top professionelle hos Københavns Bilpleje. - Se flere billeder under Foto.

Walther
Walther Feb 3 '16

Jeg har i dag hentet min bil hos Københavns Bilpleje. Ejeren Ronni tog godt imod mig og fortalte om behandlingen, garanti og den videre vedligeholdelse. Bilen står utroligt smukt. Den har fået en Opti-Coat Pro+ behandling samt en indvendig læderbehandling.

Jeg kender ikke tidligere til Opti-Coat behandling og var derfor i tvivl om hvorvidt jeg skulle bekoste en sådan til bilen, men efter at have set resultatet hos Københavns Bilpleje, så er jeg ikke i tvivl om, at det har været penge værd. Kan stærk anbefale Ronni og hans medarbejde.

Catharina
Catharina Feb 4 '16
DetailingBilpleje: Vil du sende en pris på en rød p85 med glastag fra 2014?
rosomak
rosomak Feb 25 '16
DetailingBilpleje: Vil du sende en pris på en helt ny, perle hvid TMS ?
Comeback
Comeback Feb 25 '16
dette er også fra troldmanden i Odense
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Feb 25 '16
Lækkert billede comeback - Mener at billedet er efter flere omgange vaskehal selvom jeg hader dette ;)

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Feb 25 '16
Comeback
Comeback Feb 26 '16
ja det er korrekt på dette billede, har den været ca 50 gange i vaske hall ;)
Sondergaard
Sondergaard Feb 29 '16

Citat fra Comeback dette er også fra troldmanden i Odense
SUPER billede - er det taget ved Rådvad? Lidt detaljer om lukketid mv? :)
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Mar 1 '16
Comeback/Henrik - Er der slet ingen der har kørt ind i din bil for nyelig? :)
Comeback
Comeback Mar 1 '16
nej alle dem der skal ramme mig har gjort det :)
Comeback
Comeback Mar 1 '16
@Sondergaard jeg mener det var ca 1 sek :), det blev taget af en pro. hastigheden er 2 km/t

3450rbt
3450rbt Mar 4 '16
Har haft den lille ny hos Autoskadestuen til Opticoat Pro+ behandling og jeg er meget tilfreds. Se vedhæftede billeder, den står som et suttet bolche :-)

Jeg faldt også for et tilbud om lydpakke. Den har overrasket positivt indtil videre. Jeg satte fuld drøn på noget gammelt Depeche Mode, Daft Punk og lidt moderne skrigeri med Sia. Det lyder helt eminent godt. Hvis der er nogle der har behov for en lytter, lægger jeg gerne bil til.

Forummets indlæg er redigeret af 3450rbt Mar 4 '16
Jakobj
Jakobj Mar 4 '16
Det ser rigtig godt ud! Den står jo knivskarpt! Vil dufortælle mere om tilbudet om lydpakke? Hvad blev lavet og hvad var prisen?
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »