Lennart. Du skal Google mineral spot remover. Alternativt er der nogle der vasker deres bil i eddikevand fortyndet og så vasker den alm bagefter.
Lennart. Du skal Google mineral spot remover. Alternativt er der nogle der vasker deres bil i eddikevand fortyndet og så vasker den alm bagefter.
Jeg kunne godt tænke mig at få et tilbud på den største og bedste Opticoatbehandling af min multicoat røde S85 med glastag, bilen er fra 06.03.2015. - den er aldrig blevet vasket i maskine. vh Johnny
Jeg har idag hentet min bil hos Ronni, fra Københavns Bilpleje. Han har simpelthen bare leveret et superflot resultat. - Bilen har fået 1 x Opti-Coat Pro + samt 1 x Nano behandling af alle ruder og glastag, samt bakkamera. Udover dette, har han givet hele læderkabinen en beskyttende behandling. - Han har bare ydet en super service, med billeder undervejs i forløbet. - bilen stod 10 x flottere end da den blev leveret fra Tesla. De er bare superflinke, og top professionelle hos Københavns Bilpleje. - Se flere billeder under Foto.
Jeg har i dag hentet min bil hos Københavns Bilpleje. Ejeren Ronni tog godt imod mig og fortalte om behandlingen, garanti og den videre vedligeholdelse. Bilen står utroligt smukt. Den har fået en Opti-Coat Pro+ behandling samt en indvendig læderbehandling.
Jeg kender ikke tidligere til Opti-Coat behandling og var derfor i tvivl om hvorvidt jeg skulle bekoste en sådan til bilen, men efter at have set resultatet hos Københavns Bilpleje, så er jeg ikke i tvivl om, at det har været penge værd. Kan stærk anbefale Ronni og hans medarbejde.

Har haft den lille ny hos Autoskadestuen til Opticoat Pro+ behandling og jeg er meget tilfreds. Se vedhæftede billeder, den står som et suttet bolche :-)
Jeg faldt også for et tilbud om lydpakke. Den har overrasket positivt indtil videre. Jeg satte fuld drøn på noget gammelt Depeche Mode, Daft Punk og lidt moderne skrigeri med Sia. Det lyder helt eminent godt. Hvis der er nogle der har behov for en lytter, lægger jeg gerne bil til.