@H
Du får da lidt kaffe og kildevand med i dit køb :)
Nu har jeg lidt langt til service centeret så samler til lejlighed. Min fungerer nu fint, men der er måske et par små ting de kan tweake, lidt sjusk fra fabrik. Den ene forlygte flimrede lige kortvarigt, kun opdaget det en gang, bak kamera kan godt blive lidt forvirret om det skal i night mode eller day mode ved skumring så det står og flimrer mellem de to tilstande og så fik jeg fejl på SOS. Det kan være de ting bliver rettet i næste SW, vi får se, bilen er skøn at køre i så afleverer den ikke frivilligt pt.
Der er en anmeldelse af M3 på kørehandsker (kan ikke huske titlen, en dansk youtube kanal), hvor han havde samme fejl på skærmen. Tænker, som H nævner, at den går væk af sig selv ved nulstilling.
@H
Ja, det kunne være godt med en liste af typiske fejl. Det er med at få det fikset i garanti perioden.
Jeg fik også den med eCall, den anden dag. Det er en fejl der sker, mellem LTE i bilen og ens telefon. Det kunne jeg i hvert fald læse mig til nogle andre havde fundet ud af. Det forsvinder efter en genstart (holde begge knapper på rattet inden til skærmen går i sort). Den har ikke været der siden på min.