Loading...
dk

Åbning af døre | Tesla Forum

H
H Mar 16 '19
Yes, når I åbner dørene, når I er inde i bilen og skal ud, er det så ved at trykke på knappen og de åbner eller ved at holde knappen inde?

De to forreste åbner fint ved at trykke. De bagerste hænger oftest så det er nødvendigt at holde knappen inde.

Tænker det burde være ved at trykke.

Magter ikke den skal på værksted igen, har lige været der en uge allerede.

H
H Mar 17 '19
92 visninger men ingen svar ;-)

Ingen som åbner dørene ;-)
Forummets indlæg er redigeret af H Mar 17 '19
mbk
mbk Mar 17 '19

@H

Jeg trykker, behøver ikke holde dem inde. 

H
H Mar 17 '19
Thanks, tænkte det nok.

Bilen må afsted igen.

mbk
mbk Mar 17 '19

@H

Du får da lidt kaffe og kildevand med i dit køb :)

Nu har jeg lidt langt til service centeret så samler til lejlighed. Min fungerer nu fint, men der er måske et par små ting de kan tweake, lidt sjusk fra fabrik. Den ene forlygte flimrede lige kortvarigt, kun opdaget det en gang, bak kamera kan godt blive lidt forvirret om det skal i night mode eller day mode ved skumring så det står og flimrer mellem de to tilstande og så fik jeg fejl på SOS. Det kan være de ting bliver rettet i næste SW, vi får se, bilen er skøn at køre i så afleverer den ikke frivilligt pt. 

H
H Mar 17 '19
Hehe du skulle have set min liste.

Tænker nogle gange det ville være fint at mødes med andre med en bil magen til, der er sikkert fejl der går igen, så kunne være rart at få spottet dem alle.

Den SOS fejl har jeg også haft. Mener den forsvandt ved at nulstille systemet eller havd man kalder det ie holde knapperne på rattet inde samtidig i nogle sekunder.
Kejseren
Kejseren Mar 17 '19

Der er en anmeldelse af M3 på kørehandsker (kan ikke huske titlen, en dansk youtube kanal), hvor han havde samme fejl på skærmen. Tænker, som H nævner, at den går væk af sig selv ved nulstilling.

mbk
mbk Mar 18 '19

@H

Ja, det kunne være godt med en liste af typiske fejl. Det er med at få det fikset i garanti perioden.

NicklasF
NicklasF Mar 18 '19

Jeg fik også den med eCall, den anden dag. Det er en fejl der sker, mellem LTE i bilen og ens telefon. Det kunne jeg i hvert fald læse mig til nogle andre havde fundet ud af. Det forsvinder efter en genstart (holde begge knapper på rattet inden til skærmen går i sort). Den har ikke været der siden på min.