Loading...
dk

Fik opkald forrige fredag?!?! Skal jeg være bekymret? | Tesla Forum

Ice2EV
Ice2EV Apr 4

Hej

Forrige fredag sidst eftermiddag fik jeg et opkald om bekræftelse af mine detaljer og levering forventelig uge 1 eller 2 af april.

Damen talte med lidt accent...

Det der så bekymre mig er hun skulle have bekræfte CPR nummer og andre detaljer som hun kun kunne vide fra min side. Hun sagde at hun ville sende VIN nummer til min mail adresse, jeg sad i bilen og kunne jo ikke skrive noget ned.

Men der er ikke dukket noget VIN op, eller yderligere oplysninger om levering....

Skal jeg være bekymret over info som CPR etc udleveret til hende for registrering?

Jess

voersaa
voersaa Apr 4
Umiddelbart tror jeg ikke at du skal være meget bekymret. Ring til Tesla salg og tal med dem, De kan bekræfte om hvad hun sagde er rigtigt.
De fleste af deres folk sidder i Holland og selv dem der taler dansk er ofte der.
Jeg blev også spurgt om ting som de burde vide fra my Tesla siden.
Forummets indlæg er redigeret af voersaa Apr 4
Ice2EV
Ice2EV Apr 4

Ok, prøver i morgen.

Havde sagt til fruen den kom på onsdag, det var ud fra devicen at onsdag er midt i uge 2 i april, og derfor 75% sandsynlighed for at den skulle komme før eller just da. 

MikaelH
MikaelH Apr 4

Den form for sandsynlighedsregning gælder ikke for Tesla :)

Ice2EV
Ice2EV Apr 4

Havde ellers taget i betragtning at rush slut Q1 var overstået, og der nok var lidt dødvande start Q2.

husfeldt
husfeldt Apr 4

Det eneste du kan regne med i forhold til leverings tidspunkt er at du ikke skal regne med noget før du sidder i bilen .. sorry to say ..

De har slet ikke styr på logistikken; min TM3 levering, og mange andre blev rykket med dags varsel - "beklager din bil som du skulle have i morgen" er i Hamborg - den kommer nok snart men vi kan ikke sioge hvornår.."

Det er super frustrerende og ret uproff at de ikke kan forudse hvornår bilen rent faktisk kan forventes at ankomme.. Grrrr..

Anyway - så er du advaret :)

Ice2EV
Ice2EV Apr 5

@husfeldt, det ender da med jeg må ud og highjacke din for en tur ;-))

jonsiii
jonsiii Apr 8

Hold da op det gik hurtigt. Jeg har længe gået og luret på en TM3'er, og i tirsdags bestilte jeg den. Allerede fredag bliver jeg ringet op og så ville de da lige høre "om jeg ville hente den i denne uge torsdag eller fredag?". What!?! 9 dages leveringstid? Ja jeg må ha ramt en konfiguration, der var på lager (LR + lille autopilot + sort lak + sort interiør + vinterhjul).

Det går næsten lidt for hurtigt. ;)

SQLCPH
SQLCPH Apr 8
Forventningens glæde er ikke den værste. Nyder dén glæde siden 25/12 hvor jeg bestilte min sølvgrå. Men den er også værd at vente på synes jeg :-)
voersaa
voersaa Apr 8

Ja, det er det så absolut den hurtigste levering jeg har hørt om. Tror du har ret i at du har ramt en konfiguration som tilfældigvis var på vej eller eventuelt som er blevet afbestilt. Tillykke med det :-)