Loading...
dk

Hvordan kommer man i kontakt med Tesla? | Tesla Forum

JohnMKrogh
JohnMKrogh Apr 5

Er der nogle der har gode erfaringer med at komme i kontakt med Tesla enten via email, website eller telefon? Det er endnu ikke lykkedes mig trods en del forsøg. Jeg har netop bestilt en Tesla 3 og røg senest ind i et catch 22 i forhold til at benytte en referral kode som man ikke kan taste ind under bestilling men man heller ikke må registrere bagefter.
Jeg skrev som nogen venlige sjæle foreslog her på teslaforum info til: buildmy3EMEA@tesla.com men fik blot et autoreply om at dertil kunne man ikke sende referral koder.
Jeg er med på at når først bilen står i carporten så er alt tilgivet for den er så helt utrolig fed. Men det er lidt bekymrende at firmaet ikke er til at komme i kontakt med, specielt i kontrast med den gode oplevelse jeg havde med en prøvekørsel i Kbh. Findes der en email adresse de rent faktisk læser? 

voersaa
voersaa Apr 5

Prøv at skrive til deres support mail (har den ikke lige ved hånden). De plejer gerne at svare indenfor et par dage. Det er i øvrigt klassisk Tesla det som du oplever, jeg og flere andre herinde har løbende udestående med dem men det vænner man sig til efter lidt tid. Der plejer gerne at komme styr på det men det går ikke altid hurtigt.

andersh
andersh Apr 5

Hvis du er i København er adressen copenhagen_service@tesla.com

JohnMKrogh
JohnMKrogh Apr 5

1000 tak Voersaa og Andersh. Jeg prøver at skrive til Tesla på den adresse.

NikolajK
NikolajK Apr 5

Jeg havde rigtig gode erfaring med at komme igennem på telefon i starten af ugen, men siden igår har det været lidt svært.

Hende jeg talte med i starten, Camilla, var alene på pinden. De andre var taget til DK for at hjælpe med udlevering af biler.

mbk
mbk Apr 5

Jeg tror også de kan sætte den på når de ringer til dig.

MikaelH
MikaelH Apr 5

Nu skriver du netop bestilt, så det må være under det nye henvisningsprogram?

Der står følgende i betingelserne: "Henvisningskoden skal bruges på bestillingstidspunktet og kan ikke tilføjes, efter at bestillingen er afgivet."

Så hvis du ikke har bestilt via et referallink, så er det vist bare tough luck?

mbk
mbk Apr 5

Så må du jo ringe og forklare dig at du troede man skulle skrive det ind bagefter. Du kommer igennem hvis du gider hænge længe nok i røret. Den nye referral med 1500km gratis må være ca. 300kWh til en DK pris på 2.9kr/kWh er det 870kr til dig og giver, ikke ingenting men heller ikke en masse i en bilhandel.

JohnMKrogh
JohnMKrogh Apr 6

Tak for alle de gode besvarelser. MBK, jeg giver dig helt ret i at det ikke er alverden det drejer sig om, men vi kan vist også være enige om at kunde oplevelsen lader lidt tilbage at ønske. Selv udlændingestyrelsen er nemmere at få i dialog:)
Til gengæld er bilen ren science fiction.

mbk
mbk Apr 7

@JohnMKrogh 

Hvis du kommer gennem tror jeg nok de vil hjælpe dig, jeg har kun oplevet servicemindet personale, men de er presset for tiden. 

MSLFC
MSLFC Apr 7
Man kommer ikke længere i kontakt med Tesla. Service er et overstået kapitel, hvorfor jeg ikke køber Tesla igen og heller ikke kan anbefale andre det (hvis man synes minimalt serviceniveau er ønskværdig).
P85DK
P85DK Apr 7
Quote from MSLFC Man kommer ikke længere i kontakt med Tesla. Service er et overstået kapitel, hvorfor jeg ikke køber Tesla igen og heller ikke kan anbefale andre det (hvis man synes minimalt serviceniveau er ønskværdig).

Kvaliteten af den kommentar tyder på at den vist skulle have været på trustpilot - særdeles informativ, fuld af fakta og fornuftig argumentation 

husfeldt
husfeldt Apr 7

De er meget flinke og service mindede, og udbedre fejl uden at blinke .. det er min oplevelse..

MEN ..

De er godt nok ikke nemme at få kontakt til - og de har ringe styr på mange basale ting.. 

1. pris
  2. betalings process
  3. logistik .. hvornår du kan få bilen
  4. Almindelig kommunikation...
  5.  

JerMik
JerMik Apr 7
Citat fra MSLFC Man kommer ikke længere i kontakt med Tesla. Service er et overstået kapitel, hvorfor jeg ikke køber Tesla igen og heller ikke kan anbefale andre det (hvis man synes minimalt serviceniveau er ønskværdig).

Din første påstand er ukorrekt - jeg havde kontakt med dem 3 gange i sidste uge.
Jeg håber også din anden påstand er ukorrekt, idet min bil holder på servicecenteret i øjeblikket. Indtil videre syntes jeg virkelig at serviceniveauet har været langt højere end hos Volkswagen hvor jeg ellers været kunde i mange år.
Men det skal siges at jeg er en af "de nye", og derfor ikke har særlig lang erfaring med produktet og serviceniveauet endnu.  

SuneH
SuneH Apr 8

Jeg har gode erfaringer med Kastrup. For ca. 14 dage siden ringede jeg og forhørte mig om nye centerkapsler. Der blev lagt 4 til side, som jeg hentede et par dage efter. De andre gange jeg har haft kontakt, bl.a. i efteråret 2018 for at få lavet 80.000 km service, har det spillet 100% med lånebil mm.

Derimod har jeg haft det lidt tungt med Audi i Roskilde, som vi bruger til vores anden bil - det er svært at komme igennem til dem, de ringer ikke tilbage mm. 

Mack
Mack Apr 8

Jeg har også kun gode erfaringer med kontakten og servicen i Århus.

KimT
KimT Apr 8

@SuneH - Hvad skulle du slippe for 4 nye ?

SuneH
SuneH Apr 8

@KimT: 452 incl moms

Forummets indlæg er redigeret af SuneH Apr 8
MS
MS Apr 8

Jeg har kun gode erfaringer med kontakten til Tesla (jeg anvender Tesla i København). Har kørt Tesla i mere end 5 år og der har aldrig været problemer med at få kontakt, få aftalt tid, lavet service, skiftet ting under garanti, få stillet lånebil til rådighed osv. Jeg har just solgt min TMS og venter på min første TMX. Og jeg tror oplevelsen bliver ligeså god som tidligere. 

Ice2EV
Ice2EV Apr 8

Har lige ringet til Århus idet jeg 22/3 fik oplyst at vognen ville arriverer 1-2 uge af april. Men ikke hørt noget siden.

Fik en venlig Rasmus i røret, han ville straks undersøge VIN og få opklaret hvordan levering ser ud på min vogn.

Mail med VIN kom 2 minutter efter.

Hurtig respons, og fuld af forventning om en snarlig let fødsel.

Sider: 1 2 »