Teslas lån er et godt tilbud hvis du skal låne. Var selv meget i tvivl og var tæt på at bruge Teslas finansering men der var så meget rod med korrekt faktura og at de så baserede lånet på den forkerte pris. Jeg fik heller aldrig tilsendt låne betingelserne så til sidst fik jeg nok og betalte kontant.
Sort er en udemærket farve og med de ret store ekstraomkostninger som Tesla har på farver er den et fornuftigt valg. Sort vil viser ridser lidt mere end en lys farve men du får, som MOS skrive, en fordel hvis der skal males. Det er nemmere at matche den sorte ikke metalliske farve end det er med metal farverne.
Farver er natuligvis meget subjektivt men min personlige rangering.
1: Rød eller hvid. De har efter min mening lidt mere sexyness over sig. Når det er sagt syntes jeg at det er meget at betale for maling. Rød er der nogle der påstår (på nettet) skulle have mere eksponering imod paint swirls, om det er rigtigt skal jeg ikke kunne sige.
2: Grå.,lidt konservativ men jeg syntes den er flot til bilen
3: Sort, klassisk og fungerer for de fleste biler men måske lidt kedelig hvis man ender som en blandt mange. Jeg har også en ting med krom imod sort bliver for stor en kontrast til at jeg bryder mig om det.
4: Blå, det er for voldsom en farve til min smag
Da jeg fik lavet coating på min bil nævnte værkstedet at de så flere fejl i malingen på de sorte modeller relativt til de andre. Jeg tænker dog at det måske er en opfattelse som kommer fra at de nok får flest sorte ind til coating (da der er flest af dem).