Loading...
dk

Er strandet med et par 18" fælge efter at have bestilt en Performance | Tesla Forum

KasperH
KasperH Apr 15 '19

Jeg er ny her på forummet, men har læst med et stykke tid. Jeg tillader mig at poste herinde, da jeg ikke kan finde en køb og salg gruppe for Model 3.

Jeg bestilte en Model 3 LR d. 21/12, og forventede (naivt) at modtage bilen i februar/marts. Derfor bestilte jeg også et sæt vinterfælge m. dæk hjem fra UK.

Da jeg stadig intet havde hørt i midten af marts, og pga. prisændringerne, valgte jeg at annullere min oprindelige bestilling og i stedet bestille en Performance (som jeg heller ikke har fået endnu) - men nu står jeg så med et par 18" Team Dynamics Imola Graphite fælge iført Yokohama W.drive V905 235/45 R18 98V vinterdæk og TPMS sensorer, som med garanti ikke passer på min kommende bil.

Sælger vil formentlig gerne tage dem tilbage, men det bliver dyrt at sende dem retur til UK, så jeg tænkte at jeg ville høre herinde, om der er nogen der kunne være interesserede i dem? 

De står mig i 9.000 kr - og jeg ved godt at det ikke rigtig er sæson for vinterdæk, så jeg er åben for forhandling ;)

Nikolaj123
Nikolaj123 Apr 15 '19
Dem kunne jeg godt være interesseret i, hvad tænker du af pris?
KasperH
KasperH Apr 16 '19
Citat fra Nikolaj123 Dem kunne jeg godt være interesseret i, hvad tænker du af pris?
Umiddelbart synes jeg egentlig at de 9.000 er en rigtig skarp pris når det er inkl. TPMS, men hvad med 8.500? 
Nikolaj123
Nikolaj123 Apr 16 '19
Har sendt en pm
Danbra56
Danbra56 May 8 '19
Hej Kasper. Hvor i landet bor du.
Danbra56
Danbra56 May 8 '19
Hej Kasper. Jeg glemte at spørge om du stadig har dem.
Danbra56
Danbra56 May 28 '19
Hej Kasper. Vil du sende et link til hvor du har købt dem. Har du givet 9000 alt ink. ?