Jeg har helt alm. EL måler uden timeberegning og har ikke solceller eller nogen andre tilskud.
Jeg får dog time måler i nærmeste fremtid.
Så jeg betaler helt alm. dyr eltakst i øjeblikket vist pænt over 2 kr.
Kører få km så tror ikke EON abo. kan betale sig.
Men jeg kan se man kan skifte el leverandør hver 6 mdr. og dermed holde sin pris nede på 1,66 kr kWh lige pt.
Det er jo en ikke ubetydelig besparelse årligt med årsforbrug på 6000 kWh, hvis man gider skifte bøvlet hver 6 mdr.
jeg er klar over at de forskellige selskaber nok ikke giver intro tilbud 2 gange, men der er en del selskaber at vælge mellem, så nogle år kan det vel køre på den måde.
Fordele / ulemper?
Nogen der ved det?

