Loading...
dk

Clever/EON UFC i Fredericia er på vej | Tesla Forum

jramskov
jramskov Apr 25

De har en endda sat en livestream up: https://www.youtube.com/...amp;feature=youtu.be

Ifølge en på Facebook fungerer laderne allerede.

Placering: https://www.google.com//maps/place/55%C2%B032&@55.535747,9.7178888,19z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d55.5357466!4d9.7184356

Forummets indlæg er redigeret af jramskov Apr 25
fmm1000
fmm1000 Apr 25
Yes. Det var mig. Har allerede ladet der. Godt nok i en Kona og med 77 kw, men alligevel. De virker. Dog kan de ind imellem være lukket pga håndværkere.
jramskov
jramskov Apr 25

Der var nu også en med en blå Model 3 der ladede der :)

jonsiii
jonsiii Apr 26

Genialt, der ligger en Aldi/Rema1000/Løvbjerg/Sunset liiiige ved siden af. :) Må lige ud og tjekke den ud.

jonsiii
jonsiii May 1

Så er der lidt friske billeder (skulle lige i Aldi og Rema). Jojo, de er aktive:

CCS:

Panorama:

Fra venstre mod højre: Løvbjerg, McD, Sunset, Ingo, Circle K, Burger King, Rema1000, 4 Ionity-standere i baggrunden, Aldi, Clever. Der er også en bilvask til højre for Clever.

Lidt planter og sån:

Forummets indlæg er redigeret af jonsiii May 1
selsoe
selsoe May 1

Citat fra jonsiii

Så er der lidt friske billeder (skulle lige i Aldi og Rema). Jojo, de er aktive:

Gud hvor er det dog træls, at de ikke bare kan tage kreditkort - det er jo umuligt at skulle være medlem af alle de klubber og betale start-gebyr hver gang. Tak til Ionity for, at gøre det nemt.

Forummets indlæg er redigeret af selsoe May 1
husfeldt
husfeldt May 1

Er det Ionity samt Clever kun... ikke EON ???

Det ville godt nok være smart hvis de slog sig sammen - så man ikke skulle have abonnement flere steder,

Heldigvis kører jeg Tesla og har stort set kun brugt SuperChargers, men som Kona/e-Niro/Nissan Leaf ejer må det være ekstra frustrerende at de ikke kan have en fælles abn. ordning..

jramskov
jramskov May 1

Jonsii: Tak for billederne.

Selsoe: Enig! Det kunne evt. koste mere, men giv os dog muligheden.

Husfeldt: UFC chargere er Clever/EON. Ionity er Ionity og et samarbejde mellem BMW, Mercedes, m.fl så vidt jeg husker.

KimT
KimT May 1

Glæder mig også til at få den afprøvet (med Kona'en).

Men hvorfor skal de være så fancy - med tag. Spild af tid og penge. De skulle hellere have smidt et par standere mere op.

Det er det største problem omkring hurtigladere (ikke så meget UFC da der åbenbart er 4) - der bliver kun stillet 1 stander op. Se bare alle de standere Eon har langs motorvejene. Man er lidt på skideren når den så er optaget, eller blokkeret af en diesel.

Her har Tesla virkelig været fremsynet

jramskov
jramskov May 1

Ja. de måtte gerne opstille min. 2 ladere hvert sted.

fmm1000
fmm1000 May 1
Kørte for nylig Nordjylland- Kbh - Retur i en Kona og benyttede kun de nye Clever/Eon UFC. Virkede perfekt. På vej tilbage var et 25 min ladestop i Frederecia eneste ladning. Peak med 77 kw.
M3rasmus
M3rasmus May 2
Citat fra selsoe

Citat fra jonsiii

Gud hvor er det dog træls, at de ikke bare kan tage kreditkort - det er jo umuligt at skulle være medlem af alle de klubber og betale start-gebyr hver gang. Tak til Ionity for, at gøre det nemt.

Det er bare en overgang. De kommer alle til at tage kreditkort om de vil det eller ej.

jonsiii
jonsiii Jul 10

Jada. =) Fortsat gratis.

Ankommet med "koldt" batteri (7 minutters kørsel):

73 kW effekt i snit fra 50% til 60% (skulle bare lige teste).