Loading...
dk

Software 2019.12.1.1 | Tesla Forum

Bianco
Bianco May 10

Ludicrous+ / Insane+ gør vist kun at batteriet varmes til optimal temp. for performance. Men jeg kan nu hverken se eller høre nogen effekt, og heller ikke nogen tilbagemelding om at nu er den klar/optimal.

kepsus
kepsus May 11

Det virker ingen steder er beskrevet flere steder. Så den opvarmer ikke batteriet, samt ingen launch :-(

Lyngedrengen
Lyngedrengen May 12
Hey

Mht nye ting i updaten har jeg konstateret, at ift den tidligere sw version jeg havde - mener det var 2018.50.x.x, så er der nu tekst under Stationsnavn på DAB kanaler (f.eks kunstner/titel) på musikken, der bliver spillet eller navn på udsendelse, der er i gang. Derudover er “vinterpakken” nu ikke længere på selvstændigt faneblad, når man klikker på temperaturikonet, men straks på oversigten sammen med de mulige temp/AC indstillinger.

Små ting, men skridt i den rigtige retning synes jeg. Rart der bliver fokuseret en smule på forbedringer af eksisterende ting i stedet for udelukkende AP ting.

Er i øvrigt enig i, at navigationen stadig mangler en del, herunder bl.a. via punkter.

Har en TMS 85D fra marts 15

Lynge
KimT
KimT May 13

Er du sikker mht. DAB ?

Jeg kikkede her til morgen på vej til arbejde : P3 

FM : Program navn : Skiftede mellem Go' Morgen P3 / Næste : P3 Nyhedsoversigten

Streaming : Kunstnernavn + sang titel

DAB - ingen ting

Men ellers tror jeg at jeg mangler en knap til at lukke bagklappen

MOS
MOS May 14
Citat fra KimT

Er du sikker mht. DAB ?

DAB - ingen ting

Samme her.

Jeg har heldigvis knappen til bagklappen (både Open og Close).

Jeg har version 2019.12.1.1 4b1dd29

Bianco
Bianco May 14
Quote from KimT...Men ellers tror jeg at jeg mangler en knap til at lukke bagklappen

Nogle gange falder der en knap af i sådan en gammel bil ;-) 

PeterE
PeterE May 15
Verdensrekord eller softwarefejl? :))

MOS, 3Wh/km - slår du den? 

KimT
KimT May 15
Citat fra MOS
Citat fra KimT

Er du sikker mht. DAB ?

DAB - ingen ting

Samme her.

Jeg har heldigvis knappen til bagklappen (både Open og Close).

Jeg har version 2019.12.1.1 4b1dd29

Nu er liftgate jo uoriginal. Så gad vide om de nu har lavet det sådan at det er en konfiguration der fortæller om elektrisk liftgate er installeret eller ej. Og det er det der bestemmer om knappen er der.... 

MOS
MOS May 15
Citat fra PeterE
Verdensrekord eller softwarefejl? :))   MOS, 3Wh/km - slår du den?   

Det forbrug kræver vist en nærmere forklaring. Medmindre du har kørt ned ad et ca. 1000 m højt bjerg eller er blevet trukket af en lastbil, så gætter jeg på, det er en softwarefejl. Hvad var omstændighederne - kan du forklare nærmere?

Og ja, jeg kan godt slå den (under de rette betingelser). Her er et screen shot af noget bjergkørsel fra en tur i Alperne for et par år siden:

Gennemsnitsforbrug over de seneste 10 km: -305 Wh/km. Så går det altså ned ad bakke!

Forummets indlæg er redigeret af MOS May 15
PeterE
PeterE May 15
Citat fra MOS
Citat fra PeterE
Verdensrekord eller softwarefejl? :))   MOS, 3Wh/km - slår du den?   

Det forbrug kræver vist en nærmere forklaring. Medmindre du har kørt ned ad et ca. 1000 m højt bjerg eller er blevet trukket af en lastbil, så gætter jeg på, det er en softwarefejl. Hvad var omstændighederne - kan du forklare nærmere?

Og ja, jeg kan godt slå den (under de rette betingelser). Her er et screen shot af noget bjergkørsel fra en tur i Alperne for et par år siden:

Gennemsnitsforbrug over de seneste 10 km: -305 Wh/km. Så går det altså ned ad bakke!

Det er 100% en softwarefejl, jeg kørte mine sædvanlige 44 km til job, og de første 42 km står triptællerne stille på 0. Kun det overordnede odometer tæller kilometer. Og ved 42 km begynder triptæller så at tælle igen, det vil så sige at min forbrug de første 42 km har været 'ingenting'. 

MOS
MOS May 15

@PeterE

Hm... Det var mærkeligt! Den fejl har jeg ikke set før. Hvis jeg var dig, ville jeg nok sende en bug report til Tesla. Så er der en chance for, at de fixer det i en kommende update.

Sider: « 1 2