Loading...
dk

SOLGT: Tesla Wall Charger - Black Signature Edition eller alm. grå | Tesla Forum

ThomasG
ThomasG May 4

Jeg sælger en spritny Tesla Wall Charger med Elon's signatur (vundet i Referral programme)Den er med det lange (7,4 meter) Type-2 kabel og passer til alle elbiler med Type-2 stik, herunder Tesla S/3/X. Den almindelige (grå) Wall Charger koster 4.050 kr. Denne må være mere værd? Bud modtages (over 4.050 kr.).

​Alternativt sælger jeg min eksisterende alm. grå Tesla Wall Charger som jeg har brugt i 2 måneder. Kvittering medfølger, helt fejlfri og også med det lange kabel. Pris 2.000 kr. + afmontering/montering af ovennævnte. Dette tilbud gælder kun aut. elinstallatør der har prøvet at montere en Tesla Wall Charger tidligere :-)

Jeg bor i Dragør ved København. Send mig en privat-besked hvis du er interesseret.

Forummets indlæg er redigeret af ThomasG Jun 8
GlennSeidel
GlennSeidel May 5

Der er solgt en magen til herinde i fredags til 3200 :) 
Din er godtnok sprit ny, men jeg giver gerne buddet alligevel.

Alternativt hvis du får installeret den nye køber jeg gerne den gamle for 2.000, har dog desværre hverken evner eller kendskab til installationen :) 

Du må sige til hvis noget af ovenstående får interesse.

God dag.

ThomasG
ThomasG May 6

Hej Glenn. Tak for buddet, men jeg sælger ikke for under ny-prisen for en standard. Havde jeg selv haft muligheden for at købe en signature edition inden jeg købte en alm. havde jeg gladeligt betalt min. samme pris. Ærgerligt at du ikke lige er elektriker, så vi kunne have handlet den gamle :-)

RuneR
RuneR May 13
Er den solgt?
ThomasG
ThomasG May 15
Nej, ikke endnu. Afventer en køber som også er elektriker
ThomasG
ThomasG May 15
Nej, ikke endnu. Afventer en køber som også er elektriker