Loading...
dk

Ny farve med folie | Tesla Forum

baldur
baldur May 7

Er der nogen erfaring med at få en sat farvet folie på en Tesla Model 3? Hvem kan lave det, hvad koster det etc?

M3rasmus
M3rasmus May 7

Du skal regne med 15-20.000 for en kvalitetsindpakning med en god folie, der holder 5-6 år. 

Omvendt sparer du så diverse vedligehold med ceramisk coating, voks m.m. (der er nogen der stadig vokser folien) Bilen vil også være nærmest som ny når den bliver pakket ud, da folien beskytter fuldstændig mod vaskeridser, og rigtig meget mod diverse skrammer og ridser i det hele taget. 

En dyr, men god løsning. 

Forummets indlæg er redigeret af M3rasmus May 7
MortenNygaard
Jeg har fået lavet en komplet folie (minus dørfalser) i satin blå hos Wrapstyle i Køge for 11.000 kr. Der er 3 års garanti, men de oplyste at den burde kunne holde i 5 år og måske op til 10 år. Kan godt anbefales 
PL
PL May 9
På en 3’er, Morten? Må vi se?
MortenNygaard
MortenNygaard May 13
Citat fra PL På en 3’er, Morten? Må vi se?
Her er billede i solskin og nyvasket

koden
koden May 13

Jeg gav 10.000 der i 2016 på model S uden dørfalser.

Bilen var mørk farve og folien også mørk, så man bemærker ikke falserne mangler.

Men vil tro man gør det hvis bilen havde været lys originalt.

de 15-20.000 mår være en komplet foliering.

jramskov
jramskov May 13

Det ser godt ud Morten!

ILarsen
ILarsen May 13
Enig - der er virkelig flot! Har du tilfældigvis billeder uden hjulkapslerne på?
kimj
kimj May 13

Flot, hvilken farve var den originalt 

kapsel
kapsel May 13

Ser super pænt ud! Godt farvevalg

MortenNygaard
MortenNygaard May 13
Den er oprindeligt sort, så man lægger ikke rigtig mærke til at dørfalserne ikke har fået. Jeg har aldrig haft hjulkapslerne af, så ingen billeder uden dem, desværre. 
Manden hos Wrapstyle nævnte flere steder hvor der var fejl i lakken. Det er desværre noget Tesla stadig ikke har fikset. Det var en af grundene til at jeg valgte en komplet folie, det og prisen på de andre farver. 
kimj
kimj May 14

Har også bestilt sort, og er kraftig inspireret - arbejder i Køge, så må vist lige ind forbi Wrapstyle og se lidt farver