Loading...
dk

Model 3 SR+ levering | Tesla Forum

TeslaJonas
TeslaJonas May 13

Er der mon nogen der har fået en leveringsdato på deres SR+ eller måske bare et VIN nummer? Og er der nogen der ved om det kun er SR+ uden krog der er til levering i Juni?

jogvan
jogvan May 13

Jeg bestilte en Long Range AWD den 1. maj. Den 8. Maj valgte jeg at tilføje anhængertræk. I dag blev jeg ringet op af Tesla og for at bekræfte mine informationer. Ham jeg snakkede med, sagde at bilen var på vej i båd til Europa. destinations havn er i Belgien og jeg har den 3 uger efter. Men jeg har ikke nogen leveringsdato. Kun et estimat. 

sojborg
sojborg May 13

Hej, jeg har bestilt en Long Range RWD d. 3 maj og ændret til en med træk d. 8 maj, den skulle blive leveret sidst i maj. Det er godt nok hurtigt når man er normalt skal vente 3-6 måneder på en Audi. Nu må vi se :-))

ThomasAnd
ThomasAnd May 13
Hej. I forhold til SR+ har jeg bestilt den 8. maj, men er kommet i tvivl om, hvorvidt man nu kan regne med, at den (de alle) har hardware 3 ombord, nu hvor Elon har proklameret, at alle 3-modeller produceret siden starten af april har det? Kunne godt overveje at levere den tilbage, hvis den ikke har, men de har vel ikke produceret til så stort et lager, at man risikerer at få en bil med hw2.5? nogen bud på det? har iøvrigt bestilt med anhængertræk. 
vh Thomas 
Forummets indlæg er redigeret af ThomasAnd May 13