Loading...
dk

Update 2019.16.2 | Tesla Forum

Ice2EV
Ice2EV May 24 '19

Hej

Modtog update til ovennævnte.

Bedre grafik, noget med svensk tekst, Sentry update etc.

Ikke noget 150kw eller 250 kW. Har nu selv rigeligt i 120 kW

Havde noget fejl på "emergency call" contact Tesla service. Lavede hurtig skærm reset, og fejl gik væk.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV May 24 '19
Joe73
Joe73 May 24 '19
Fik opdateringen i onsdags og har efterfølgende bemærket at auto wipe reager hurtigere på regn på forruden.
Har også bemærket at Auto High Beam reager hurtigere på modkørende biler. Den gamle udgave var lidt sløv til at blænde ned, hvilket resulterede i at modkørende ofte blinkede med lyset.
Så to tommelfingre op herfra.
Ice2EV
Ice2EV May 24 '19

Oplevede med gammel software måske at hver 30. blinkede, men den slog hurtigere ned end jeg kunne nå at røre stilken. Det er væsentlig bedre end jeg selv plejer, der er det vel hver 10 der blinker, fordi jeg glemmer at slå ned.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV May 24 '19
jonsiii
jonsiii May 25 '19

@Ice2EV: Fik også "Emergency Call fejl"-fejlen, men fik fik et tip fra en kollega om soft reset. Sjovt, for den startede ikke med fejlen, den kom først på anden køretur.

Joe73
Joe73 May 25 '19
Jeg fik også Emergency Call fejl"-fejlen. Har haft den et par gange før, men ja en soft restart får den til at forsvinde
skyblue
skyblue Jun 20 '19

Jeg kan se at der nu er kommet 19.20.1 i USA. Vi er stadig på 19.12.1. Hvordan var det lige man opdaterede? :) 

Vi er ikke på wifi.. Men den har vel tid nok?

Mvh.

- Kristian

KimT
KimT Jun 20 '19

Prøv at slå wifi-deling til på din mobil, så bilen bruger din mobil. Så kan det være du er heldig at den begynder at hente opdateringen. En alm. opdatering fylder under 200mb, så det tager jo ikke lang tid at hente den. Sidst jeg fik opdateret via wifi, var det omkring 5min den brugte på overførslen.

Forummets indlæg er redigeret af KimT Jun 20 '19
NikolajK
NikolajK Jun 20 '19

En fif til dem uden wifi (taget fra FB):

Slå wifi deling til på mobilen
Slå bluetooth fra på mobilen
Lad mobilen være i bilen
Lås bilen med kortet
Vent

skyblue
skyblue Jun 20 '19

Ok, tak. Det kan vi nok finde ud af :)