Loading...
dk

Plugsurfing i Frankrig | Tesla Forum

Agon
Agon May 26 '19
Jeg kommer til at tilbringe nogle dage i Sydfrankrig med Teslaen til sommer. Egentlig tror jeg min ladning kan klares med SC (vi bor tæt på en), men jeg har også downloadet app fra NewMotion og Plugsurfing og registreret mig. På Plugsurfing appen kan jeg se en del 22 kW Type 2 opladere ved strande osv. som faktisk kun koster 3,93 € pr. time ifølge appen. Det virker da egentlig ret billigt. Har I erfaring med om man kan regne med prisen som opgives i appen? 
jonsiii
jonsiii May 27 '19

4 € pr. time ved 11 kW er jo ca. 0,36 € pr. kWh, så det er da ok. Er selv ved at planlægge en Belgiens-tur, har næsten lige bestilt et Plugsurfing-kort, og kan se priser mellem 0,31 € til 0,47 € pr. kWh. Nogen har endda en combi med både en minut-pris OG en kWh-pris. Fandt også nogen der kostede gratis.

Vi kører om 10 dage, så jeg kan da lige poste igen, når regningen dukker op. Tror da egentlig også jeg lige vil lave et Roadtrip-indlæg. Det kunne sikkert være nyttigt for mange af os nye Model 3-ejere.

Schnellfahren
Schnellfahren May 27 '19

@jonsiii

Et Roadtrip-indlæg ville være fantastisk! Overvejer selv en tur syd-øst over, Tyskland, Polen (!), så erfaringer fra andre Model 3 newbies vil blive værdsat.

bskaarup
bskaarup May 27 '19

http://abetterrouteplanner.com kan medtage CCS i planlægningen så man får både Fastned og Ionity med. Det ser ret smart ud, men jeg har ikke prøvet det endnu.