Loading...
dk

Model 3 Standard Range Plus bestilling og leveringsdato | Tesla Forum

PerLeth8210
PerLeth8210 Jun 13 '19

Jeg har også fået faktura i går. Forventet lev. i løbet af en uge. Grand Dahlia er ankommet til  Zeebrugge og ved at losse store mængder M3 standard+ af til os og rigtig mange vil ankomme til Aarhus de kommende dage. Jeg gætter på at man kan komme foran i udleveringskøen ved straks at indbetale. Min bestilling: 9  maj. M3 SR+ sort/sort m træk.  VIN 369***

Forummets indlæg er redigeret af PerLeth8210 Jun 13 '19
NicklasMD
NicklasMD Jun 13 '19
Hmmm. Min bestilling 3 maj, M3 SR+, sort/sort, træk.
Afventer stadig nyt...

Det er korrekt at Grand Dahlia kom i nat, men det er skibet Grand Phoenix der havde første sending SR+ til Europa. Det kom 6/6 og jeg har hørt at det tager ca. 14 dage fra bilerne kommer til Zeebrugge før de havner i DK. Og det passer meget godt med hvad folk begynder at skrive.
Blot til info :)
ThomasAnd
ThomasAnd Jun 13 '19
Har fået dato for levering. KBH 26.6. for bestilling 8.5. Men i e-mail står der, at man på sin konto skal indtaste info om kørekort, forsikring osv. Der er bare det problem, at der ikke er nogen steder på ens konto, hvor man kan indtaste de oplysninger. Nogen der ved, hvad der foregår? Anmodningen stemmer heller ikke overens med, hvad der står, man skal have med ved selve leveringen.
Forummets indlæg er redigeret af ThomasAnd Jun 13 '19
PerLeth8210
PerLeth8210 Jun 14 '19

ThomasAnd Tænker det samme om denne E-mail. Jeg vil personligt gå ind til Tesla i Aarhus fredag morgen og få afklaret hvad Tesla mener med anmodningen. 

Jeg er sikker på at intensionen bag mailen, er at sikre at alle dokumenter er til stede ved udleveringen, så denne ikke forsinkes unødigt. Tænk på hvor vigtigt det er for Elon, at handelen effektueres i Q2.

 

MikaelH
MikaelH Jun 14 '19

Det er standard email der bliver sendt rundt. I skulle gerne blive ringet op af leveringsteamet for at bekræfte jeres CPR nr, forsikringsselskab og ønsket finansiering. 

 

PerLeth8210
PerLeth8210 Jun 14 '19

Tak for det MichaelH. Har i dag kontaktet Tesla i Aarhus og fik at vide at det p.t. ikke er muligt for os selv at indtaste på de manglende oplysninger. Jeg blev beroliget med at betalingen var indgået og at jeg ville få et opkald inden levering. Måske er vi alle lidt anspændte p.g.a. ventetiden. Jeg blev iøvrigt glad da de fortalte at min bil blev 15.500 kr  billigere end den oprindeligt opgivne pris på 369.5 K. Det skyldes at der tilsyneladene er et Københavnergebyr (en afgift til staten) vi slipper for. Det betyder at M3 Standard Plus kun koster 354k + leveringsomk. :+)

Forummets indlæg er redigeret af PerLeth8210 Jun 14 '19
Kejseren
Kejseren Jun 14 '19

Lyder interessant med det gebyr. Noget du/andre kan uddybe? Gælder det uanset hvilke tilvalg for SR+?

ThomasAnd
ThomasAnd Jun 14 '19
Citat fra PerLeth8210

Tak for det MichaelH. Har i dag kontaktet Tesla i Aarhus og fik at vide at det p.t. ikke er muligt for os selv at indtaste på de manglende oplysninger. Jeg blev beroliget med at betalingen var indgået og at jeg ville få et opkald inden levering. Måske er vi alle lidt anspændte p.g.a. ventetiden. Jeg blev iøvrigt glad da de fortalte at min bil blev 15.500 kr  billigere end den oprindeligt opgivne pris på 369.5 K. Det skyldes at der tilsyneladene er et Københavnergebyr (en afgift til staten) vi slipper for. Det betyder at M3 Standard Plus kun koster 354k + leveringsomk. :+)

jeg skulle betale 392000 ca. for SR Plus i blå, aero og med træk. Men registreringsafgift på 12000 er trukket fra, så vi kun betaler 380000. den havde jeg ikke lige set komme. 
PerLeth8210
PerLeth8210 Jun 20 '19

Så er Grand Mark torsdag morgen ankommet med en bunke M3 Standard Plus til Zeebrugge. En del tyskere der også venter på Model 3 SR+, har fået deres udleveringsdato rykket frem fra 20 eller 21. juni til 24-25 juni.Til gengæld er alle leveringer berammet til 24-30 juni ikke flyttet.

Er der nogen af jer med udlevering af SR+ med aftalt udlevering i Aarhus i de kommende par dage, der har fået besked om den evt. lille forsinkelse?

Superwerder
Superwerder Jun 28 '19
Hvad endte i med at betale?
Sider: « 1 2 3 4 5