Loading...
dk

Service eller mangel på samme | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Teslaforum: Diverse » Ris & Ros
mikkeldamsgaard
mikkeldamsgaard Jun 6 '19
Jeg synes det er ærgerligt, at jeg blot ugen efter servicebesøg bliver indkaldt for at skifte airbag. Men mere ærgerlig bliver jeg, da jeg konstaterer, at min P-sensor er afmonteret, og blot ligger efterladt på forsædet med gammelt klister i forruden - øv
Bianco
Bianco Jun 6 '19
Quote from mikkeldamsgaard ...min P-sensor er afmonteret, og blot ligger efterladt på forsædet med gammelt klister i forruden - øv

Det har været usædvanlig varmt de sidste par dage, så det kan tænkes at solen har varmet klisteret i forruden så meget op at den er faldet af af sig selv - det skete for min Saphe i dag. 

mikkeldamsgaard
mikkeldamsgaard Jun 6 '19
Quote from Bianco
Quote from mikkeldamsgaard ...min P-sensor er afmonteret, og blot ligger efterladt på forsædet med gammelt klister i forruden - øv

Det har været usædvanlig varmt de sidste par dage, så det kan tænkes at solen har varmet klisteret i forruden så meget op at den er faldet af af sig selv - det skete for min Saphe i dag. 

Ja, hvis det blot skyldes vejret. Men nej, den var blevet afmonteret, for at de kunne tilkomme airbag i passagersiden, der skulle udskiftes..
P85DK
P85DK Jun 7 '19

@mikkeldamsgaard - da min bil var inde og få skiftet skærm og airbag i starten af maj, så lå min p-skive også afpillet i højre hjørne og det var bestemt ikke varmt da de havde min bil.

Jeg tænkte at det måske var fordi de ikke kunne komme til da de skulle skifte skærmen, men det er måske noget andet.

Jabba
Jabba Jun 7 '19
Quote from mikkeldamsgaard
 
Ja, hvis det blot skyldes vejret. Men nej, den var blevet afmonteret, for at de kunne tilkomme airbag i passagersiden, der skulle udskiftes..

 

Ja mere eller mindre. De siger det skyldes at de er bange for at flække forruden pga. den trange plads og det tryk der kan ske på ruden via p-skiven. Det er heldigvis let klaret med noget (sort) dobbeltklæbende skumtape.