Loading...
dk

Dashcam | Tesla Forum

Agon
Agon Jun 22 '19

Er der nogen der har erfaringer med om brugen af dashcam på nogen måder bruger ekstra strøm eller forhindrer bilen i at gå i sleep mode? Jeg taler altså ikke om sentry mode - men bare det at sætte en USB nøgle i og have muligheden for at downloade de sidste 10 min hvis man oplever noget i trafikken, hvis man trykker på en knap.

Jeg synes det kan være meget rart hvis man oplever noget i trafikken hvor skyldsspørgsmålet skal afklares. Men jeg gider ikke at den bruger ekstra strøm som sentry mode jo gør.

Schnellfahren
Schnellfahren Jun 23 '19

Jeg bruger det indbyggede dashcam som helt sikkert bruger ekstra strøm - hvor meget har jeg ikke kunnet finde dokumentation for. Jeg er dog overbevist om, at dashcam bruger væsentligt mindre ekstra strøm end Sentry Mode's ca. 52 watt, f.eks. tænder Sentry Mode skærmen hvor den ellers ville være slukket og den analyserer input, hvor dashcam bare er en "dum" skrivning af allerede eksisterende video input til USB.

Forøvrigt vil jeg opfordre til IKKE at være for nærig til at slå Sentry Mode til. Jeg fik "keyed" min M3 igår (i Karlslunde landsby!!!), hvor jeg selvfølgelig IKKE havde slået Sentry Mode til! &¤%#!!

Forummets indlæg er redigeret af Schnellfahren Jun 23 '19
MikaelH
MikaelH Jun 23 '19

Min bil sover fint, også med et hukommelseskort tilsluttet.