Loading...
dk

flere konti tilkoblet | Tesla Forum

Jenskh
Jenskh Jun 25 '19
Jeg fik min model3 i dag. Skøn bil - man bliver bare glad for den

Nu skal både konen og jeg bruge den, så jeg skal høre om det er den samme Tesla konto der skal være på vores begge mobiler eller om vi kan have hver sin konto og dermed hver sit password?
Worm
Worm Jun 25 '19
Vi fik anbefalet at bruge den samme.
Men ved ikke om det er korrekt, men det virker.
selsoe
selsoe Jun 26 '19

Det er upraktisk at man ikke have forskellige logins til kontoen. Det kunne også være smart med gæstelogins, et kreditkort per login etc etc.

Så for, at svare på dit spørgsmål: Du skal bruge samme logins på begge mobiler.

jramskov
jramskov Jun 26 '19

Tillykke med bilen og velkommen i klubben.

Jenskh
Jenskh Jun 26 '19

Tak for svaret.

Det er da upraktisk at mna ikke kan koble flere tesla logins til samme bil. Er der et sted man kan sende feature requests ind?

Jenskh
Jenskh Jun 26 '19
Quote from jramskov

Tak skal du have. Den er bare lækker. Jeg har kun 2 fundamentale ting at udsætte på den. Jeg kunne kun få den i sort og jeg mangler type2 kabel.

Jeg skal derfor have den folieret i Rød.

Lige nu lader jeg med UMC's fra mit 1fase 16A CEE stik.

Så har jeg et par småting der skal rettes

PeterE
PeterE Jun 26 '19
Quote from Jenskh
Quote from jramskov

Tak skal du have. Den er bare lækker. Jeg har kun 2 fundamentale ting at udsætte på den. Jeg kunne kun få den i sort og jeg mangler type2 kabel.

Jeg skal derfor have den folieret i Rød.

Lige nu lader jeg med UMC's fra mit 1fase 16A CEE stik.

Så har jeg et par småting der skal rettes

Du kan også få den dippet hos min lokale, se mere på www.dipcrew.dk
Forummets indlæg er redigeret af PeterE Jun 26 '19
ELJay
ELJay Jun 27 '19

Det er totalt muligt. Jeg og konen har forskellige logins. Se https://www.tesla.com/da_DK/support/tesla-app?redirect=no

MEN: Maile til AccountSupportEMEA@tesla.com , ikke ServiceHelpEU@tesla.com, som de ellers henviser til. Denne funktion ligge hos dem nu.

Hvis du vil tilføje en ekstra bruger til din Tesla-mobilapp, med deres egne unikke loginoplysninger, skal du først oprette en Tesla Konto i deres navn. Dernæst skal du sende en e-mail til ServiceHelpEU@tesla.com med følgende oplysninger:

• Bilens fulde stelnummer
  • Brugerens for- og efternavn
  • Vedkommendes Tesla-registrerede e-mailadresse
  • Vedkommendes telefonnummer
  • Vedkommendes adresse

Brugeren vil modtage en e-mail med en bekræftelse af vedkommendes adgang. Dette kan tage op til 3-5 arbejdsdage. Husk venligst, at det vil give denne ekstra bruger adgang til den mobile Tesla app og de kan overvåge og kontrollere bilen.

Hvis du har spørgsmål om Tesla-appen, kan du kontakte vores kundesupportteam døgnet rundt via e-mail på ServiceHelpEU@tesla.com.