Loading...
dk

Beach Buggy 2? | Tesla Forum

hamdergutten
hamdergutten Jun 27 '19
Hej alle sammen,

Jeg kører med version 9.0 (2019.20.2.1 5659e07). 
Har forsøgt at finde Beach Buggy men den er simpelthen ikke at finde i Tesla Arcade. 
Jeg har ligeledes forsøgt at finde en ny update til bilen, men den siger at den er up-to-date.

Er der noget galt med min firmware eller?
MikaelH
MikaelH Jun 27 '19

Det kommer først med 2019.20.4 :)

baldur
baldur Jun 27 '19

Hvor meget mon det slider på dækene? Der står at fordækene bevæger sig når man spiller. Har dog ikke tjekket om det er rigtigt.

NikolajK
NikolajK Jun 27 '19
Citat fra baldur

Hvor meget mon det slider på dækene? Der står at fordækene bevæger sig når man spiller. Har dog ikke tjekket om det er rigtigt.

De bevæger sig også når du spiller de andre spil (hvis du bruger rattet). Men der er flere kilder den skriver at det ikke betyder noget for dækkene at de bevæger sig 

MikaelH
MikaelH Jun 27 '19

Det er valgfrit om du vil bruge rattet eller skærmen som input 

olerass
olerass Jun 27 '19

Jeg snakkede med en M3 ejer ved Tesla, som havde spillet Beach Buggy 2 med ratstyring. Da han steg ud fik han sig noget af en overraskelse, da han så at fordækkene havde boret sig ned gennem raldet og en smule ned i jorden. 

Så et godt tip: styr ikke med rettet hvis bilen holder på blødt underlag :D

PS: de burde altså fixe så hjulene ikke bevæger sig...

MOS
MOS Jun 27 '19
Citat fra olerass

PS: de burde altså fixe så hjulene ikke bevæger sig...

Det kan teknisk ikke lade sig gøre, eftersom der er en direkte mekanisk forbindelse mellem rat og forhjul.

Personligt ville jeg nok undgå at bruge rattet til at spille spil, fordi det slider på fordæk og underlag.

Måske kunne man imødegå det ved at anskaffe 4 plader med høj friktion på den ene side og lav friktion på den anden side. Pladerne lægges parvist under forhjulene med lavfriktionssiden imod hinanden. På den måde glider pladerne imod hinanden, når forhjulene drejes og det er kun pladerne, der bliver slidt. Man kunne måske også under hvert forhjul nøjes med et enkelt underlag, der har lav friktion på begge sider. Eller man kunne klodse bilen op, så forhjulene ikke rører jorden. Men det er nok lidt meget at gøre ud af det bare for at spille...

hamdergutten
hamdergutten Jun 27 '19
Tusinde tak for jeres input. 

Jeg venter spændt på at opdateringen kommer på et tidspunkt :)
ELJay
ELJay Jun 28 '19

@hamdergutten, den kom til mig, og to andre jeg kender i DK i går :-) Jeg har "Advanced" update mode slået til.

hamdergutten
hamdergutten Jul 1 '19
Quote from ELJay

@hamdergutten, den kom til mig, og to andre jeg kender i DK i går :-) Jeg har "Advanced" update mode slået til.

Ahh okay, jeg må forsøge mig den vej igennem så.
Men er dog lidt bekymret for det med slid på dækkene :P
PeterE
PeterE Jul 1 '19

Det her skriger jo til himlen!

Ja, det er da sjovt nok med pejsen, kobjælderne, pruttemaskinen osv osv osv - men at et spil betjenes med rattet, og at hjulene samtidig bevæges og at dækkene derved slides ujævnt - det er ift sikkerhed jo helt absurd. Jeg er nok ikke overrasket, men nok lidt rystet. Totalt uansvarligt.

SuneH
SuneH Jul 1 '19

Jeg synes også det er helt sort at de spilder deres tid på at skubbe spillesoftware ud, mens folk oplever fejlbehæftede sw opdateringer - fx så jeg i en facebookgruppe en Model 3 ejer, hvor vinduesvisker-vinduet var forsvundet fra skærmen - så vinduesviskere ikke kunne betjenes, mens forlygterne til gengæld lyste permanent (!)

PeterE
PeterE Jul 1 '19
Enig, man ønsker sig en bedre navi og får en pruttemaskine og en pejs :(
bleze
bleze Jul 1 '19

I kan være sikre på at det ikke er de samme udviklere der laver autopilot, navigation og easter eggs/spillene. Så selv om det kan virke åndsvagt at bruge tid på disse ting, så vil jeg ikke mene at det går ud over de andre og vigtigere ting.

PeterE
PeterE Jul 1 '19
Citat fra bleze

I kan være sikre på at det ikke er de samme udviklere der laver autopilot, navigation og easter eggs/spillene. Så selv om det kan virke åndsvagt at bruge tid på disse ting, så vil jeg ikke mene at det går ud over de andre og vigtigere ting.

@bleze, det vil jeg også gætte på - jeg ved bare ikke om det er rigtigt :)