Loading...
dk

Leveringstid for inventory modeller? | Tesla Forum

jth
jth Jun 27 '19
Er der nogen der har erfaring med leveringstid for inventory modeller? Er det få dage, en uge eller to uger? Det tager jo lidt tid at realisere pengene hvis de ikke lige står i kontanter :)
DeaconWP
DeaconWP Jun 29 '19

Jeg har hørt om en der fik den to dage senere.

Men også om mere end 14 dage, da den måske ikke stop ude bag ved, og kun manglede en klargøring

jth
jth Jul 5 '19
For at besvare mit eget spørgsmål: bestilte 30. juni. Levering i Århus 29. juli.

Der tager sikkert lidt ekstra tid pga Q2 efterdønninger og sommerferie. 
Dendanskeridder
Dendanskeridder Jul 7 '19
Jeg bestilte 4/07og får leveret allerede 10/07. Blev ringet op af teslas salgsafdeling allerede d. 5/07 for at høre hvornår det passede mig at få bilen leveret, da den faktisk allerede var i Kbh.

Mvh Jesper
jth
jth Jul 7 '19
Argh, det kan være jeg skal forsøge at ændre udleveringssted til Kbh så jeg har noget at lege med i sommerferien... :)
Dendanskeridder
Dendanskeridder Jul 7 '19
Man kan vel altid give det et skud :-)
Nikolaj
Nikolaj Jul 7 '19

Jeg valgte og fik min med 4 dages varsel op til Q2-afslutningen. Det krævede dog også, at jeg var fleksibel og tog bus og færge til Århus, da Tesla ikke lige kunne transportere bilen yderligere.

jth
jth Jul 18 '19
Afhentet i dag i København. Så er der legetøj til ferien :) 

Meget god oplevelse. Fin gennemgang, bilen ser umiddelbart perfekt ud, begge ladekabler var med, og den var ladet til 80%+ da de vidste jeg skulle køre tilbage til fastlandet.

Afgiften var lidt lavere end ved ordreafgivelse (ca 6800kr mod forventet 10324kr).

Nu mangler jeg bare at min elektriker kommer hjem fra sommerferie så jeg kan få en 11kw lader op. Mormor-ladning fra tørretumbler-stikket er lasaaangsom... 
jth
jth Jul 19 '19

Også godkendt til brug i Jylland :)