Loading...
dk

Levering af Raven Models S i DK? | Tesla Forum

PerPower
PerPower Jul 1
Er der nogen herinde der har fået leveret en Raven Model S? Eller har fået en dato for levering?

Efter at Tesla har lavet om i deres RN/VIN proces er der godt nok ikke meget info at hente, hverken på My Tesla eller hos Tesla selv (Aarhus/KBH).
PeterE
PeterE Jul 2
Raven?
Jabba
Jabba Jul 2

Raven er kodenavn for refresh med ny drive unit og ny luftundervogn.

PerPower: Har du bestilt en ny S? 

PerPower
PerPower Jul 2
Ja, en Performance med Ludicrous. Bestilte tilbage i april men venter stadig på levering. Håbede at den ville komme her til slutning af q2 men desværre.
Forummets indlæg er redigeret af PerPower Jul 2
PeterE
PeterE Jul 2
Quote from Jabba

Raven er kodenavn for refresh med ny drive unit og ny luftundervogn.

PerPower: Har du bestilt en ny S? 

Aha, tak :) 

Jeg havde faktisk bestilt en Performance + L men endte med at droppe det igen, jeg er bange for at der er en ny S på vej og vil derfor ikke nøjes med en refresh - selvom den er virkelig lækker.
PerPower
PerPower Jul 2
Ja så længe det kun er rygter så ved man ikke noget med sikkerhed :-)

Jeg frygter at prisen går tilbage den forkerte vej hvis/når der kommer en yderligere refresh. Dermed har dem der lige har købt fået “Raven” modellen til en lavere pris. Samtidig tror jeg også at gratis Ludicrous til nuværende ejere forsvinder. Sidst men ikke mindst så er jeg ikke stor fan af den horisontale (model 3) skærm og ingen skærm foran som sandsynligvis kommer med et evt. refresh. Havde jeg en Model S med den nye front og AP2 så ville jeg nok vente. Men med en 2015 model med AP1 er der sket så meget at jeg slog til :-)