Så kom den gode nyhed fra Tesla; Jeg kan nu bekræfte at du er velkommen til at ændre din ordre til en Model S P85D og beholde dit depositum.
Det var i allersidste øjeblik, da min Tesla P85 stod til at blive produceret d. 13 oktober ”i dag”! - (hvor heldig har man lov at være) og jeg samtidigt kan beholde mit depositum, er sgu verdensklasse service fra Tesla :-)
Merprisen bliver præcis 100.000 kr. – som jeg synes er billige, når man får 4WD, 691 hk og en 0-100-tid på 3,2 sekunder – samt der er foretaget en række opdateringer til bilen eks:
- Nye sikkerhedsanordninger og Autopilot
- Siddekomfort forbedringer og højere nakkestøtter af beskyttelse mod piskesmældslæsioner
- Forbedringer til en roligere kabine
- Bredere bagdør åbning
- Elektrisk åbning, selvlukkende ladeporten dør på Dual Motor Model S (leveres med Dual Motor Model S)
- Øget visir størrelse og større forfængelighed spejl
- Hattehylden og front bagagerum fragt netto nu standard
- Air ionizer og kulfilter til kabineluften renhed
- Opdateret ratstamme styreenhed
Bilen bliver desværre først leveret til februar 2015, men det er helt sikkert ventetiden værd.
Min "gamle" Tesla P85 som jeg bestilte d. 11 august 2014, skulle leveres d. 1 december 2014 - Nu glæder jeg mig til den danske vinter, hvor jeg skal køre Tesla 4WD med 691 hk :-)
//Lasse