Loading...
dk

Opgradere til S85D | Tesla Forum

TMD
TMD Oct 15 '14

#svogen - Ja, det kan man sagtens forestille sig! Jeg har også læst, at der vil ske en bedre fordeling af dækslid, så du totalt set kører længere på et sæt dæk. Ja, og udover de ekstra km's rækkevidde forestiller jeg mig også, at man har bedre vejgreb i alt slags vejr, særligt i sne. De ekstra 0.2 sek på accelerationen og den højere topfart, siger mig ikke noget.

Hookmaker
Hookmaker Oct 15 '14
Jeg har endeligt besluttet mig for at springe over denne opgradering...;-)
Jeg venter i stedet på:
1) model P120D eller hvis der kommer extra afgift
2) model PIIID med egenvægt på 1500 kg og 700 HK....;-)
Men der bliver slet ingen opgradering før følgende er ok:
- supersæder både for og bag
- midterkonsol bag
- lydisolering a la Mercedes og BMW
- selvluk på fordøre
- loftshåndtag for og bag
Alt det radarpladder undværer jeg, - jeg kører alligevel selv min bil, men Tesla må ind i kampen og op på dupperne med deres interiørkvalitet.

Og i øvrigt er jeg superglad for min beta 85'er...;-)
Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Oct 15 '14
MrCoffee
MrCoffee Oct 15 '14
Jeg kan godt forstå glæden ved at have det sidste nye, men 100 af de store ekstra og en tur bag i køen frister ikke mig. Har planer om at køre flere hundrede tusinde i min kommende P85 som i forvejen er en cool car som trækker bukserne af de fleste konkurrenter.
Bjarni
Bjarni Oct 16 '14

Og i øvrigt er jeg superglad for min beta 85'er...;-)

Haha ja det er også den bedste betabil jeg har haft ;-) Og jeg beholder også min som den er. Bliver lidt dyrt i længden at opgradere hver gang der kommer nye features.

Forummets indlæg er redigeret af Bjarni Oct 16 '14
Lasse
Lasse Oct 18 '14

@Jespernielsen, har du levering d. 15 februar på din P85D, Hvad står der under My Tesla ved dig? - (på min står der nemlig, Late marts, 2015)

Jeg synes der er problemer med "View Design knappen" under My Tesla – virker din? //Lasse

Ap
Ap Oct 18 '14
Nogen der kan svare på hvor lang tid der går fra når bilen står til produktion til levering i dk ?
Comeback
Comeback Oct 18 '14

@Ap min to 6 uger fra den kom ud af 3 dages produktion

Ap
Ap Oct 18 '14
Dvs. start dec, fik beskeden slut dec så har sagt til Anna at jeg vil hente start januar så bilen er en 2015 årg. Og start jan er jeg hjemme fra nordsøen. Sku ikke sjovt at sidde derude og tænke på at fruen har Baby for sig selv :-)
Ap
Ap Oct 18 '14
Dvs. start dec, fik beskeden slut dec så har sagt til Anna at jeg vil hente start januar så bilen er en 2015 årg. Og start jan er jeg hjemme fra nordsøen. Sku ikke sjovt at sidde derude og tænke på at fruen har Baby for sig selv :-)
Jespernielsen
Jespernielsen Oct 18 '14
Lasse@der står sidst i februar - MEN har afbestilt den igen og fastholdt min P85+ med de nye funktionaliteter.....R bange for, at afgifter bliver pålagt, uagtet venstrefløjen "freder" Tesla.
Jespernielsen
Jespernielsen Oct 18 '14
@Lasse, nope, der er ik nogen designknap
Bjarni
Bjarni Oct 18 '14

@Ap: Årgangen er bestemt af hvornår de indregistrerer den. Og altså ikke fra hvornår du henter den. Jeg havde samme problem sidste år med jeg fik levering slut december og derfor årgang 2013.

Ap
Ap Oct 20 '14
Hej Bjarni
Har aftalt med Anna bil leveret dec men med registering og afhentning 2015, men det er måske kun snak fra Anna ?. For hvis det ikke kan lade sig gøre med 2015 på reg, så henter vi så snart det er muligt. Er også blevet lovet vinter hjul til 18000kr monteret ved afhentning og opbevaring af sommer hjul til ca 700kr . Håber da Anna holder ord.
Bjarni
Bjarni Oct 21 '14

@Ap: Hvis Anna siger det, så passer det jo nok :) Jeg har ikke grund til at skulle sige hun ikke holder ord.

Jespernielsen
Jespernielsen Nov 1 '14
Så er beslutningen endelig taget eftersom min P85+ igen er rykket leveringsmæssigt til midt december. Jeg har valgt at fastholde P85D, da levering bliver omkring 1. marts (står februar i MT)....så hvis alt går vel er det blot 2,5 måned ekstra og mon ikke det holder
Sider: « 1 2