I forhold til den danske typegodkendelse så må bilen vist gerne øge dens performance med 20%, men bliver det mere skal den have en ny godkendelse (kan være det var 15%). Normalt betyder det at for en almindelig kedelig bil med f.eks. 120 Hk - kan det ikke rigtigt betale sig - men kunne man få 20% oven på 350 Hk - ville den ende på 420 hvilket er ret tæt på P modellen. Det tror jeg godt der kunne være et marked for. Bremserne tror jeg er ok på AWD selv hvis den får 420 HK:-) Det er jo især pga. track mode at den skal have stærkere bremser i P modellen. AWD's bremser kan ikke klare track som FDMs test tydeligt vidste hvor de kørte varme:-) Men det er spændende at følge. Synes min AWD er voldsom hurtigt allerede8-D

