Loading...
dk

Så er der en ny opdatering | Tesla Forum

Niels
Niels Oct 14 '14

Er så heldig at jeg altid har været blandt de første til at få SW opdateringer...

Har ellers været på 6.0 i et stykke tid, og nu er der kommet nr 3 i rækken 6.0 serien.

denne her hedder 1.67.43

Kiefer
Kiefer Oct 15 '14

Samme her, jeg er også kommet på 1.67.43 her til aften, hvad det nye skulle være kan jeg ikke rigtig se.

/Martin

PeterJ
PeterJ Oct 15 '14

Tesla frigiver løbende opdateringer med fejlrettelser af forskellig vigtighed. Det er mit gæt, at Tesla ikke ligefrem vil reklamere med hvilke fejl de nu har rettet, så derfor bliver diskretion en selvfølge. Vi skal bare være glade for, at bilen er fyldt med software som løbende vedligeholdes.

PerPower
PerPower Oct 15 '14
Har også fået den seneste version og kan konstatere et Edge symbol "E" de steder der ikke er 3G. Det mener jeg ikke har været der før. Derudover er den blevet meget hurtigere til at skifte over til "Controls" - den hang tidligere.

Bliver spændende om det nye layout i instrumentpanel kommer til os der ikke har autopilot. Og hvad der ellers bliver proppet i næste SW version.
Comeback
Comeback Oct 15 '14

 jeg er også kommet på 1.67.43 her til morgen

/Henrik

Kristian70k
Kristian70k Nov 7 '14

nogen der ved om det er en and? så det bare lige på FB og instagram.. men kan ikke google det så passer det?

 

priess
priess Nov 8 '14

@Kristian70k: Den skulle være god nok. Alle model S produceret den seneste måned har jo hardwaren - radar, kamera etc., så nu er softwaren også kommet til de heldige. Ved ikke om der er nogen i DK endnu med den nye HW?

Comeback
Comeback Nov 8 '14

har lige modtaget nye kort :) til GPS 

 

Maho
Maho Nov 9 '14
Noget nyt mht autopilot aktivering? Er der ikke nogen som har fået deres dyt med de nye funktioner som kan be eller afkræfte om den er aktiv?
Niels
Niels Nov 9 '14

Hvordan modtager I nye kort ti navigationen ?, jeg har indtil nu kun fået ny software til bilen (og derved muligvis nye kort ?,men ikke noget jeg har bemærket)...kommer kort sammen med de normale software opdateringer eller på anden måde ?

Comeback
Comeback Nov 9 '14

kortene kommer alene, med en besked at der en kommet nye kort.  

de kommer hurtigst hvis TMS er på WIFI istedet for 3G

Forummets indlæg er redigeret af Comeback Nov 9 '14
Kristian70k
Kristian70k Nov 10 '14

Maho, den er AP er aktiveret.. men det er nok kun med Hardware der får den besked?

Maho
Maho Nov 10 '14
Citat fra Kristian70k

Maho, den er AP er aktiveret.. men det er nok kun med Hardware der får den besked?


Hej Kristian
 

 

Forstår ikke helt dit svar.  Jeg spørger til om nogen har fået en bil leveret med AP hardware og om det er aktiveret og i funktion, så jeg ved hvad jeg kan glæde mig til når min leveres i dec .-)?
Nommensen
Nommensen Nov 10 '14
Jeg kan svare dig tirsdag aften i næste uge :-)
Forummets indlæg er redigeret af Nommensen Nov 10 '14
Maho
Maho Nov 10 '14

Så bliver du jo vores "pilot-projekt", ha ha, slet ikke misundelig! Glæder mig til at høre nærmere :-)

Nommensen
Nommensen Nov 10 '14
Den er kommet og står oppe hos Tesla - det er sgu for meget for mit blodtryk :-)
SQLCPH
SQLCPH Nov 10 '14
Citat fra Nommensen Den er kommet og står oppe hos Tesla - det er sgu for meget for mit blodtryk :-)
 

Jeg så godt de første TMS i DK med AP i onsdags sidste uge hvor jeg var forbi Kirstinehøj. Hvilken én af dem var din? :-) Jeg er også noget spændt på hvordan AP viker og Matthias selvom om man har bestilt og trykket på bekræftknappen forsvinder dag og natdrømmene ikke ;-) Men skynd dig at trykke bestil inden prisen stiger! Hvis den gør det ;-) Det kunne lyde lidt som TESLA spin ik? Anyway - nyd dagen alle :-)

Kristian70k
Kristian70k Nov 10 '14
Citat fra Maho
Citat fra Kristian70k

Maho, den er AP er aktiveret.. men det er nok kun med Hardware der får den besked?


Hej Kristian
 

 

Forstår ikke helt dit svar.  Jeg spørger til om nogen har fået en bil leveret med AP hardware og om det er aktiveret og i funktion, så jeg ved hvad jeg kan glæde mig til når min leveres i dec .-)?

Skriver ellers at AP er aktiveret.. så du kan se frem til det :) beklager hvis formuleringen kan misforståes :)
Hookmaker
Hookmaker Nov 10 '14
Hardware er installleret men autopilot KAN IKKE aktiveres!
Kristian70k
Kristian70k Nov 10 '14

jamen det siger de at den er nu.. ja ja der er lang tid til uge 49/50.. lige et off topic.. de har hævet max hastighed på en 85 til 225 km i timen!! gad vide om det er noget software eller om det er noget med en ny motor?

 

Sider: 1 2 »