Havde den tvivlsomme ære på nordjyske motorvej idag, at køre ind i ovenstående.
Hold fast glastag larmer når der hagler. Det var nærmest umuligt at tænke.
Der var max 100 meters sigt, og ville lige trykke på nødblink. Ramte så SOS. I panik og under stor diskussion, som ingen af os kunne høre, hvad den anden sagde, pga larmen fra hagl, trykkede både jeg og fruen utallige gange på nødblink og SOS.
Kunne ikke slå SOS fra igen. Til sidst så faldt den åbenbart ud, kunne overhovedet ikke tyde hvad der blev sagt til slut pga haglen. Men under en motorvejsbro hvor 4 andre havde optaget nødsporet, hørte jeg vi var i kø til alarmcentralen..... Kunne stadig ikke slå den fra igen.
Efterfølgende fik vi besked på, at der var behov for service til Emergency systemet(tror jeg).
Prøvede at resette vognen i indkørselen. Men det gik ikke væk. Kørte på arbejde, og bestilte service via APP'en. 5,5 timer efter, da jeg komme hen til vognen, er alarmen væk.
Til gengæld bemærker jeg, at vi kørte hjemmefra med 425 km på batteriet, kørte til Sæby og hjem igen, svarende til 134 km. Samt 14 km på arbejde, ialt 144 km, der burde altså være ca 280 tilbage minus lidt spild.... Der var 210. Godtnok var der voldsom regn, men vi kørte kun 30-40 kmt. og det varede måske kun 10-15 minutter.