Loading...
dk

Så er der en ny opdatering | Tesla Forum

christer
christer Nov 11 '14
Hmm, i de 8 mdr jeg har haft bilen har jeg modtaget en hel del firmware updates men aldrig en særskilt update til kort... Måske værd at kontakte Tesla...?!?
Forummets indlæg er redigeret af christer Nov 11 '14
Hookmaker
Hookmaker Nov 11 '14

Ditto her, har aldrig modtaget kort separat.

Raymond
Raymond Nov 11 '14

Jeg har fået separat kort 1 gang

KS
KS Nov 11 '14

Modtog kort opdatering for 4 ugers tid siden. Lige efter opdateringen til v6. Har den altid på wifi - en router liggende i bilen i centerkonsollen, for jeg har for langt til wifi andre steder hvor jeg parkerer..

Kristian70k
Kristian70k Nov 12 '14

hvad er det for en router Ken? har data kort fra TDC.. og vil gerne bruge det :) kan du evt. smide et link til hvor jeg kan købe den?

Comeback
Comeback Nov 12 '14

@Kristian70k Kan købes hos TDC, denne har jeg 

Kristian70k
Kristian70k Nov 12 '14

har lige købt en.. men fandt den billligere edbpriser.dk :) 1000 kr.. cirka

Comeback
Comeback Nov 12 '14

det er samme pris jeg har givet hos TDC 1000kr

SQLCPH
SQLCPH Nov 12 '14
Jeg leder også efter en wifi spot til sommerhuset. Og i er godt tilfredse med Huawei? Er det både 4G og 3G forresten? Altså kan den begge dele?
Comeback
Comeback Nov 12 '14

ja det er 4G, 3G, edge m.m

Kristian70k
Kristian70k Nov 12 '14

det er sku fedt :) super løsning.. selvom det nok kommer i TMS.. men om de retrofitter er jo ikke så sikkert :) 

Bluecoffee
Bluecoffee Nov 13 '14

har fået nyt kort, men jeg var egentlig godt tilfreds med det gamle. Det nye har svært ved at bedømme køretider til et mål, især i myldretiden. De røde og gule streger, som indikerede kø og tæt trafik ser også ud til at være forsvundet.

Raymond
Raymond Nov 13 '14

@Bluecoffee: Boot den lige, så kommer stregerne på igen.

Bluecoffee
Bluecoffee Nov 13 '14

@Raymond: Tak for tippet. Jeg glemmer hele tiden universalløsningen på problemer med model S:-)

Forummets indlæg er redigeret af Bluecoffee Nov 13 '14
KimT
KimT May 12 '16
Så fik jeg også langt om længe en kort opdatering. Men jeg kan se at motorvejen mellen Hårup og Låsby stadig ikke er med, selvom den åbnede 1. dec. 2014 ! Så stadig ingen TACC/AP på de 11km med mindre man elsker "kænguru-kørsel"
Sider: « 1 2