Loading...
dk

FSD i Danmark | Tesla Forum

Oreo100
Oreo100 Aug 16 '19

Det der bliver svært er at overbevise folk at det er sikkert nok. Lad os sige data kommer til at vise det er 10x sikrere i version1 af niveau5. Problemet er at det er fly også. Men jeg føler mig stadigvæk sikrere i en bil selvom alle data viser det modsatte. 

Plus niveau5 ikke bare er niveau5. Der er stor forskel på om der sker en ulykke for hver 1 mio kilometer eller hver mia. Det kommer til at præge konkurrencen et stykke tid tror jeg. Det og så hvad prisen bliver (der fører Tesla jo klart hvis de har regnet rigtigt på HW). 

Forummets indlæg er redigeret af Oreo100 Aug 16 '19
Dane133
Dane133 Sep 19 '19
Er der nogen herinde som har fået parallel parkering til at virke? Jeg har fået min M3 her i september med "Fuldt selvkørende funktion". Der står der, at der skulle være "Autopark: Både parallel og vinkelret parkering." Jeg kan dog ikke rigtigt se at det eksisterer. Skal man slå det til et sted? I øvrigt er det er rigtig dejlig bil
baldur
baldur Sep 20 '19
Har også FSD. Parkering interesserer mig dog ikke så meget og har slet ikke tålmodighed til at lade den gennemføre en parallelparkering. Jeg synes bilen generelt er nem at parkere med kamera og spejle der automatisk kører ned. Der er en gut på Youtube fra England der har testet automatisk parkering en masse. Der skal være rimelig gode forhold og der skal være biler den kan parkere imellem. Den har svært ved at genkende parkeringspladsen hvis ikke der holder andre biler. Du skal bare køre forbi i kravletempo. Hvis den ser pladsen dukker der et symbol op på skærmen. Hjemme hos mig selv kan den nogle gange genkende min plads ved siden af en garage. Resultatet bliver ok men den er virkelig langsom og kører flere gange frem og tilbage. Den drejer også på rattet imens den står helt stille og det er skidt for dækkene. I det hele taget må forbipasserende tænke at han er helt grøn billist. Det er en baglæns parkering og når jeg selv gør det, når jeg naturligvis på plads i første forsøg.
Dane133
Dane133 Sep 20 '19
Citat fra baldur Har også FSD. Parkering interesserer mig dog ikke så meget og har slet ikke tålmodighed til at lade den gennemføre en parallelparkering. Jeg synes bilen generelt er nem at parkere med kamera og spejle der automatisk kører ned. Der er en gut på Youtube fra England der har testet automatisk parkering en masse. Der skal være rimelig gode forhold og der skal være biler den kan parkere imellem. Den har svært ved at genkende parkeringspladsen hvis ikke der holder andre biler. Du skal bare køre forbi i kravletempo. Hvis den ser pladsen dukker der et symbol op på skærmen. Hjemme hos mig selv kan den nogle gange genkende min plads ved siden af en garage. Resultatet bliver ok men den er virkelig langsom og kører flere gange frem og tilbage. Den drejer også på rattet imens den står helt stille og det er skidt for dækkene. I det hele taget må forbipasserende tænke at han er helt grøn billist. Det er en baglæns parkering og når jeg selv gør det, når jeg naturligvis på plads i første forsøg.

Tak for info. Det lykkedes mig i dag at få den til at parkere. Jeg tror, at jeg var kommet til at holde på rattet, hvilke får den til at afbryde. Det virker fint. Har ikke parallelparkeret endnu, men det vil tiden jo så vise om det kommer til at ske.
Forummets indlæg er redigeret af Dane133 Sep 20 '19
Sider: « 1 2 3