Loading...
dk

Puljekøb af Fælge til Tesla | Tesla Forum

JeppeB_HinnerupAuto
JeppeB_HinnerupAuto Sep 14 '19

Som indehaver af Hinnerup Auto må jeg hellere lige opklare et par ting omkring dette yderst upassende opslag. Da Deacon helt starten luftede tanken om fælleskøb, gjorde jeg allerede dengang opmærksom på at vi var T Sportline forhandler og gerne kom medet bud på fælleskøbet, det havde ingen interesse. Da der senere kommer priser på opslaget, kan jeg se at vi kan gøre det væsentlig billigere, da det var min klare opfattelse at hele ideen med fælleskøbet var at alle skulle have så billige fælge som muligt, ved at købe sammen, gjorde jeg opmærksom på at det kunne gøres billigere. Deacon opfordrede mig direkte til at komme med priseksempler, hvilket jeg gjorde. Da de priser var lavere blev det tørt konstateret at jeg så måtte lave mit eget puljekøb, hvilket jeg gjorde. Jeg var dog noget forundret da der jo var givet udtryk for at fælleskøbet skulle være for alles bedste. Hvordan kan det så tages negativt at vi netop byder ind med gode priser, jeg er mildest talt målløs over hvordan vores velvilje til netop at skaffe fælgene billigst muligt tages på denne måde, jeg har ikke forhindret noget eller skruet priser op, tværtimod. T Sportline beder mig om at sende tilbud til Deacon, hvilket jeg også gør og tilbyder endda at sælge TPMS til kostpris i forbindelse med købet samt at medsende 4 sæt helt uden beregning. Hvordan kan alt dette tolkes som at vi modarbejder nogen som helst ?? Den eneste der gør det personligt er dig. Havde du ikke lagt med at ville score kassen på fælleskøbet havde der slet ikke været noget problem. Den avance du har beregnet dig ligger langt over det vi normalt beregner os i branchen, hvilket jo er mærkeligt når købet er annonceret som et fælleskøb

Sider: « 1 2