Loading...
dk

Indkøb af Vinterhjul | Tesla Forum

Dendanskeridder
Dendanskeridder Aug 18 '19
Citat fra Franke
Citat fra Dendanskeridder
Citat fra JeppeB_HinnerupAuto

Vil det sige at hjulene importeres uden told og moms ?

Det tror jeg så sandeligt ikke. Tror de indregner det i prisen, det bliver dog ikke rigtigt oplyst sådan.   Men spørg endelig Megahjul, hvis jeg har været en “heldig” fætter der har undgået en toldregning er det bare en bonus.. :-)   Sparede som sagt 1900 norske kroner på købet, som er norsk mva(en form for norsk moms, som jeg ikke helt kan læse mig frem til er på 12 - 15 eller 25%) ?

Udenlandske firmaer håndtere normalt ikke told og moms for import til danmark, det gør speditør firmaet, og den afregning vil i dette tilfælde gå til det firma varen er sendt

Hvis det bliver sendt til privat adresse så får man et girokort eller besked om at afregne inden varen bliver leveret

Nogen gange kan man også være heldig :) 

Selvom man skal afregne told og moms er det stadig billigt at bestille fælge og dæk 

Lige min tanke franke, havde regnet på moms og told, og syntes stadig prisen var rigtig fin.
At jeg så stadig hverken har fået en told eller moms Regning er bare en bonus :-)

Det kan være en gevinst at bestille i de travle ferieperioder, hvor der ofte ikke er styr på en skid ;-)
DeaconWP
DeaconWP Aug 20 '19
Du kan, og I andre lige så, være med i et pulje køb af fælge fra tsportline.com Der mangler lige nu kun 4 deltagere i, at vi alle får vores fælge Til 20 sæts rabat pris. Se mit opslag andef 34steds, eller kontakt mig, for. AT være med.
Dendanskeridder
Dendanskeridder Aug 20 '19
Citat fra DeaconWP Du kan, og I andre lige så, være med i et pulje køb af fælge fra tsportline.com Der mangler lige nu kun 4 deltagere i, at vi alle får vores fælge Til 20 sæts rabat pris. Se mit opslag andef 34steds, eller kontakt mig, for. AT være med.
Jeg er sådan helt nysgerrig, men hvad ville disse fælge koste hvis man bestiller igennem dig ? 

Forummets indlæg er redigeret af Dendanskeridder Aug 20 '19
DeaconWP
DeaconWP Aug 21 '19
Citat fra Dendanskeridder
Citat fra DeaconWP Du kan, og I andre lige så, være med i et pulje køb af fælge fra tsportline.com Der mangler lige nu kun 4 deltagere i, at vi alle får vores fælge Til 20 sæts rabat pris. Se mit opslag andef 34steds, eller kontakt mig, for. AT være med.
Jeg er sådan helt nysgerrig, men hvad ville disse fælge koste hvis man bestiller igennem dig ?    https://tsportline.com/collections/20-tesla-wheels-model-3/products/tesla-model-3-20-tss-flow-forged-tesla-wheel-set-of-4?variant=21417749872700  

14.314 kroner ved under 20 sæt fælge. Fra 20 sæt fælge kommer den til at stå i 13.482 kroner, når den står hjemme hos mig, med moms og told betalt.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Aug 21 '19
Dendanskeridder
Dendanskeridder Aug 21 '19
Det er fandme en god pris!! Og jeg er vild med den fælg!
Hvis jeg kan få solgt mine egne indenfor nærmeste fremtid, og få leveret ovenstående til Sjælland, kunne jeg egentlig godt være interesseret! 

Men det afhænger nok af hvor lang tid jeg har inden i bestiller?
DeaconWP
DeaconWP Aug 21 '19
Jek håber folk kan få betalt senest på mandag her d 26,så jeg kan få ordren afsted der. Men skriv hvilken fælg du vil have, så må vi se på det.
voersaa
voersaa Aug 22 '19

Hvad gør I med TMPS på jeres fælge? 

Dendanskeridder
Dendanskeridder Aug 22 '19
Citat fra DeaconWP Jek håber folk kan få betalt senest på mandag her d 26,så jeg kan få ordren afsted der. Men skriv hvilken fælg du vil have, så må vi se på det.
Forståeligt nok i gerne vil have bestilt.
Det er desværre lige hurtigt nok for min side af, ville helst gerne vente indtil jeg alligevel skulle have vinterdæk på.
Istedet for at tage nuværende sommerdæk af, sælge dem og skynde mig at få nye sommerdæk til TS fælgene, for derefter at skifte til vinterdæk kort tid efter..

Påregner at sætte vinterdæk på slut oktober. Men hvis i alligevel bestilte slut september / start oktober ville jeg smide vintersutter på allerede der, også var den skid slået!

Slå på tråden iløbet af september hvis i stadig ikke har bestilt!
DeaconWP
DeaconWP Aug 23 '19
Der er 6 ugers transport med skib. Og man behøver vel ikke skifte dæk samme dag man modtager fælgene.
DeaconWP
DeaconWP Aug 23 '19
Jeg anbefaler at købe et sæt nye originale ved Tesla til nye fælge.
Dendanskeridder
Dendanskeridder Aug 23 '19
Citat fra DeaconWP Jeg anbefaler at købe et sæt nye originale ved Tesla til nye fælge.
Det har du sådan set fuldstændig ret i, har dog lige købt mine.. Og økonomisk set ville det være åndssvagt at købe nye før jeg har solgt mine, det siger min OCD ihvertfald.!

Den er lidt svær at forsvare overfor min bedre halvdel når jeg selv “lige” har købt 19” fælge med dæk, og sælger dem under en måned efter fordi jeg er mere hooked på en Tsportlinefælg..

Men tænker lige over det!

Ice2EV
Ice2EV Aug 23 '19

@Dendanskeridder sendte dig en PM forleden angående dine fælge indikeret til salg. Men har ikke fået svar tilbage. Har heller ikke kunnet finde annonce hverken her eller på DBA/guloggratis.

Har nu købt andre.

JeppeB_HinnerupAuto
JeppeB_HinnerupAuto Aug 23 '19

TPMS er ikke noget problem og garantien er bedre andre steder end ved Tesla, derudover har vi ikke haft en eneste TPMS der har svigtet siden 2015 men har skiftet flere originale, vælg en ordentlig kvalitet, så er der ingen problemer

Dendanskeridder
Citat fra Ice2EV

@Dendanskeridder sendte dig en PM forleden angående dine fælge indikeret til salg. Men har ikke fået svar tilbage. Har heller ikke kunnet finde annonce hverken her eller på DBA/guloggratis.

Har nu købt andre.

Jeg kan af en eller anden årsag ikke se at du har sendt en besked herinde?:-)
Du må gerne smide en besked på 418313 otte ni, hvis du er interesseret i at se/vide mere. Har endnu ikke oprettet nogen annonce, da det “for” mig ikke lige haster.
Ice2EV
Ice2EV Aug 23 '19
Quote from Dendanskeridder
Citat fra Ice2EV

Har nu købt andre.

Jeg kan af en eller anden årsag ikke se at du har sendt en besked herinde?:-) Du må gerne smide en besked på 418313 otte ni, hvis du er interesseret i at se/vide mere. Har endnu ikke oprettet nogen annonce, da det “for” mig ikke lige haster.
21 Aug. Men som sagt har jeg købt et sæt alm. Aero, som jeg just er kommet hjem med.
Dendanskeridder
Citat fra Ice2EV
Quote from Dendanskeridder
Citat fra Ice2EV

Har nu købt andre.

Jeg kan af en eller anden årsag ikke se at du har sendt en besked herinde?:-) Du må gerne smide en besked på 418313 otte ni, hvis du er interesseret i at se/vide mere. Har endnu ikke oprettet nogen annonce, da det “for” mig ikke lige haster.
21 Aug. Men som sagt har jeg købt et sæt alm. Aero, som jeg just er kommet hjem med.
Meget mystisk! 
Ikke fordi jeg ikke troede på dig første gang, men kan stadig ikke finde beskeden.

Det jeg sgu ked af, men det er helt i orden :-)
DeaconWP
DeaconWP Aug 24 '19

Den besked der er sendt der , er blot en besked på en persons væg. Man skal trykke på et andet felt, for at det kommer i personenes indboks.

Ice2EV
Ice2EV Aug 24 '19
Åååååh, Okay. Det tilskrives min manglende evner i medie håndtering. Sorry.
Sider: « 1 2