Loading...
dk

Dørpanel løst | Tesla Forum

soras
soras Aug 17 '19
Så er mit ene dørpanel løst og laver den grimmeste knirke pive lyd. Lyder som våd flamingo der bliver gnedet hårdt mod en rude. Jeg har forsøgt at booke tid gennem Tesla App men den tillader mig ikke at booke i CPH det er enten Malmø eller Århus!! Hvordan kommer man i kontakt ? Mon ikke de ringer når ikke jeg møder op i Århus den 19 September!!! Jeg håber jeg snart får en opringning og der ikke går en måned. 
voersaa
voersaa Aug 17 '19
Citat fra soras Så er mit ene dørpanel løst og laver den grimmeste knirke pive lyd. Lyder som våd flamingo der bliver gnedet hårdt mod en rude. Jeg har forsøgt at booke tid gennem Tesla App men den tillader mig ikke at booke i CPH det er enten Malmø eller Århus!! Hvordan kommer man i kontakt ? Mon ikke de ringer når ikke jeg møder op i Århus den 19 September!!! Jeg håber jeg snart får en opringning og der ikke går en måned. 

Så du kan slet ikke bestille en tid til service i København uagtet af dato?

Når du har bestilt tid via app så er det min oplevelse at de ringer dig op inden for kort tid og så har du mulighed for at forklarer situationen (så prøv at book i Århus). Hvis du ikke bliver kontaktet så kan du kører forbi servicecenteret og forklare dit problem. 

 

soras
soras Aug 18 '19

Netop, selvom om jeg væger at min adresse er i Kastrup, så vil den kun give mig mulighed for at booke i Århus, Malmø eller Gøteborg. Jeg bookede så i århus og håber på at blive ringet op.