Loading...
dk

sort skærm ved preconditioning | Tesla Forum

Jenskh
Jenskh Aug 28
Hver gang jeg via mobilen har startet a/c er der sort skærm i min TM3 LR RWD når jeg kommer ud til den. Det er helt systematisk.
Oplever i andre også dette?
KristianM
KristianM Aug 28

Nope. Startede AC ½ time før en tur i eftermiddags. Ingen problemer med skærmen.

bskaarup
bskaarup Aug 29

Har også brugt det de seneste dage uden problemer. Hvilken version står der nederst i din app?  Min er 2019.28.3.1

Jenskh
Jenskh Aug 29
Min er også 2019.28.3.1
Den har helt konsekvent den fejl.
Ice2EV
Ice2EV Aug 29

Hvordan starter du AC? Går du ind i Climate og starter eller tapper du bare på ventilator på forsiden af APP?

Vi benytter ventilator på forsiden, og oplever ikke udfald med samme software version.

Jenskh
Jenskh Aug 29
Jeg går ind under Climate og trykker Turn On.
Jeg skal måske prøve bare ventilatoren.
Kunne du prøve min måde og se om du også får sort skærm
Forummets indlæg er redigeret af Jenskh Aug 31
Ice2EV
Ice2EV Aug 29

Tror måske jeg er heldig at få lov at trille en tur i raketten i morgen, så skal jeg prøve.

Mener ventilator løsningen vi benytter også preheater batteri samtidig med den køler/varmer kabinen alt efter situationen, hvor clima så vidt jeg forstår kun preheater den smule der fremkommer ved at man aflader til clima.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Aug 29
Ice2EV
Ice2EV Aug 30

Så er den testet, der er ingen sort skærm efter 25 minutters clima "on"

Jenskh
Jenskh Aug 30
Hmm prøvede igen her til aften. Det kunne af gode grunde ikke blive en nedkøling fra 40 grader. I stedet blev det en opvarmning fra 18 grader.
Der var ingen sort skærm.
Jeg må prøve i morgen igen når det bliver varmt
Jenskh
Jenskh Aug 31
Så prøvede jeg igen. I app'en viste den interior 33 grader.
Jeg gik ind under Climate og trykkede Turn On.
4 minutter senere viste app'en intern temperatur 20 grader.
Jeg gik ud til bilen og åbnede døren - sort skærm.

Det er åbenbart når den har været varm og jeg vælger at køle den ned, at det sker.
Jeg må teste lidt flere gange og se hvad der sker under opvarmning.

Forummets indlæg er redigeret af Jenskh Aug 31
Joe73
Joe73 Aug 31
Har du prøvet at reboote bilen ved at trykke på de to scrolle hjul på rettet samtidig med du træder på bremsen?<br />
Forummets indlæg er redigeret af Joe73 Aug 31
Jenskh
Jenskh Aug 31
Ja, det er jeg jo nødt til hver gang. Eller kan jeg ikke komme igang da jeg har PIN kode på bilen