Loading...
dk

Kontakt til Tesla DK. | Tesla Forum

skh
skh Sep 11

Er der nogle der ligger inde med tip om hvorledes jeg får kontakt med Tesla DK. Det er ikke mere muligt at ringe til dem. Jeg har udfyldt en skabelon på deres hjemmeside hver dag i en uge uden resultat. Jeg syntes ikke lige at jeg har tid til at køre til Kastrup for at vække de unge mennesker. Mit indtryk er at de er totalt ligeglade med deres kunder. Super ærgeligt at Tesla ikke ansætter nogle ansvarlige voksne mennesker som er interesseret i deres arbejde.

KimT
KimT Sep 11

Via App'en - inden under Schedule service....... der kan du skrive hvad som helst

skh
skh Sep 11

Har forsøgt. De vender ikke tilbage.  Bliver nok trunget

til at køre til Kastrup. Det er virkelig et kvalitets firma.

Britt1952
Britt1952 Sep 12
Sidder nu og venter på kontakt på tlf. 45 min det er ret så frustrerende og dårlig service spild af min tid
RobertJ
RobertJ Sep 12

Det er lidt ligesom med alle andre fimaer der opererer med en service hotline.

Ring uden for 'myldretiden', det har virket for mig.

- R

PeterE
PeterE Sep 12
Citat fra Britt1952 Sidder nu og venter på kontakt på tlf. 45 min det er ret så frustrerende og dårlig service spild af min tid

@Britt, hvilken Tesla model har du og hvor langt har den kørt - og på hvilket nummer ringer du? 

skh
skh Sep 12

Hvis der er nogle der har et telefonnr. til Tesla så må I gerne lægge det op på siden. Har skrevet til tesla 10 gange måde via app og via hjemmeside uden respons. Jeg har en fornemmelse af at tesla DK har lukket ned og stukket af.

BOF Administrator
BOF Sep 12

Samme oplevelse her, de numre man kan finde på nettet bliver ikke besvaret. Jeg måtte selv til Kastrup for 14 dage siden da jeg havde et spr. 

Jeg fik så svar fra en der ikke opgav sit navn eller telefon nr. Jeg skrev tilbage da jeg var lidt overrasket over svaret. Fik så svar fra en Hollænder der skrev tilbage på Dansk.

henrik_dk
henrik_dk Sep 12

Har I ikke fulgt med?

Tesla har da lukket for deres telefoner siden maj / juni. Efter det er kontakt kun via web eller Tesla app....

Eller har de ændret det igen?

Forummets indlæg er redigeret af henrik_dk Sep 12
skh
skh Sep 12

Lige præcis. Når de så ikke svarer på app eller web. Så kan du ikke kommunikerer med dem. Har snakket med flere tesla ejere som har oplevet det samme. Der er kun en mulighed for kommunikation det er personlig fremmøde i Kastrup-

webercarbmann
webercarbmann Sep 12

Jeg fik fat i dem i dag på 5 min.  Bookede en service tid og de ringede mig op nærmest omgående derefter.  Jeg er ikke sikker på at medarbejderen i den anden ende synes at det var den rigtige måde at gøre det på, men når man ikke kan kontakte dem på andre måder så.......

skh
skh Sep 13

Venligst oplys telefonnr.

De har fortsat ikke kontaktet mig.