Loading...
dk

Vinterhjul - hvordan? | Tesla Forum

sorenfriis
sorenfriis Sep 25

Nogen der ved, hvordan en eksisterende M3 ejer kan bestille Teslas egne vinterhjul? Kan kun se det kan lade sig gøre ved at købe en ny M3 og det er nok lige i overkanten :-D

Nogen der har gjort det? Er det "bare" at ringe til dem?

webercarbmann
webercarbmann Sep 25

Du kan ikke ringe til dem.  Book service i din Tesla APP og de ringer dig op.  De skulle iøvrigt snart have en europæisk udgave af deres webshop i luften så man kan bestille tilbehør uden personlig kontakt.  

jonsiii
jonsiii Sep 25

Ja det kunne godt ske jeg skulle få booket en tid til de vinterhjul jeg købte med, da jeg bestilte bilen.

Aha! Nærmeste servicecenter er sjovt nok Vejle. =) Er det allerede åbnet?

Arh.. de har allerede tid d. 3. oktober.. Det er måske lige tidligt nok. Jeg venter lidt.

Ice2EV
Ice2EV Sep 25

Du kan også bare kigge på guloggratis eller DBA, der er af og til en der vil af med de originale aero 18".

Jeg har selv købt et ekstra sæt med sommer dæk, som jeg piller af og smider vinterdæk på. samlet pris 10.500. Så er der endda et ekstra sæt sommerdæk til at smide på sidst på året næste år. Så forventer jeg heller ikke at skulle investere i sommerdæk før om år 5 eller 6.

LarsHoelgaard
Hvilken dimensioner kommer performance 20” med og mht dækvalg, hvilken mål vil passe +- 

Har et meget lille kørselsbehov og overvejer at smide nogle gode helårsdæk på. 
Umiddelbart hedder det 235/35R20 men kan feks 245/35 også passe? 

På forhånd tak.