Tak for hjælpen, begge to. Korrekt som I skriver, men hvis man fjerne billedet helt popper det igen op i fuld størrelse ved indstigning.
Tja, det er lidt ulogisk. Det ville efter min mening være mere logisk, at alle evt. vinduer er præcis som man forlod dem sidst.
Men hvorfor skal det overhovedet tage skærmplads?
For at man kan betjene musikken, naturligvis. Hvis man ikke hører musik eller ikke har brug for at betjene musikken, kan man jo vælge bare at køre vinduet helt ned, så det ikke fylder på skærmen.
- jeg hører stort set aldrig musik (elsker stilheden i en elbil), og man bør vel alligevel ikke betjene dette mens man kører.
Det er fint, at du kan nyde stilheden. Men der er mange andre, der gerne hører musik, radio, podcasts m.m. på køreturen. Og selvfølgelig skal der da være mulighed for at betjene dette under kørslen. Ligesom med enhver anden bilradio. Men husk altid først og fremmest at være opmærksom på trafikken og vent med at betjene skærmen eller bilradio, til trafikforholdene tillader, at man flytter opmærksomheden en smule. Eller få din evt. passager til at betjene musikken. Når jeg kører alene, plejer jeg altid at sætte den på AP og vente til der er et overskueligt stykke lige vej uden de store forhindringer, inden jeg roder med skærmen. Sikkerhed frem for alt!