Jeg har haft 2 S, så jeg ved en del om det at eje en Tesla, men nu hvor jeg igen skal have en Tesla, så kommer jeg lidt i tvivl om mit calg
Lidt primære ting:
Jeg skal kun have den i 12 mdr, kører ca 45000 km pr år, jeg HADER afskrivninger:-) og så er jeg gadget freak.
Mine tanker går på - skal jeg vælge en performance i stadard trim, eller tage en LR 4wd feks med FSD. Feks - er longrange et dårligere valg, fordi markedet om et år vil have topmodellen fordi den prismæssigt er "billig" i forhold til LR? Eller er FSD en god ""investering" på en LR ?
Mit hjerete siger performance, men så bliver det uden FSD, og jeg er jo vild med smart summon osv. Det må jeg så undvære
Igen er afskrivning på 12 mdr for mig vigtig, så det "rigtige" svar er nok køb en LR uden FSD, meeen;-)....
Dark horse vil være en 75D fra 17 med enten hw2 eller 2.5 og EAP,/FSD med ca 45.000 km - det er ca samne pris som en 3 performance - lidt lavere range end 3, lidt ældre teknik, men bilmæssigt en lidt federe bil end 3 på flere områder, men som sagt med EAP/FSD
Kan I ikke bidrage lidt med jeres holdninger, måske der er ludt guldkorn jeg ikke har tænkt på:-))
På forhånd tak, hvis I vil bidrage lidt til min forvirring