Loading...
dk

Tesla, tør jeg det? | Tesla Forum

selsoe
selsoe Oct 19 '19
Der er ikke rigtig andet. Sprinklervæske. Bremserne bør holde langt over 100.000 km. Der er ingen faste serviceintervaller i øvrigt.
TL
TL Dec 18 '19

Så fik jeg handlet og en Performance skal hentes fredag, bliver fedt :-) lige et spørgsmål, den bliver leveret med 20" fælge, men hvilke dækstørrelser, ved i det?

Micmex
Micmex Dec 18 '19

TL

Tillykke, hvornår lavede du bestillingen?

Forummets indlæg er redigeret af Micmex Dec 18 '19
TL
TL Dec 18 '19

mandag aften og får den fredag, super :-)

Micmex
Micmex Dec 18 '19

TL

Ja det må siges, hvordan gjorde du det? Jeg bestilte i starten af december og har fået leveringsdato sidst på måneden, ikke at det er ringe, men indenfor samme uge havde jo være at foretrække, når nu beslutningen var taget-

TL
TL Dec 18 '19

jamen jeg tror bare jeg var heldig at der var en der passede min konfiguration, hvilken har du bestilt og med hvilken konfiguration?

Micmex
Micmex Dec 18 '19

Jeg bestilte en af dem der var på lager, så der burde ikke være noget med konfiguration. Den er i øvrigt rød. Kan det være det være udleveringssted, jeg valgte København, da jeg bor på sjælland. 

TL
TL Dec 18 '19

måske, jeg valgte også en som netop i mandags kom lager i Århus

Micmex
Micmex Dec 18 '19

Ja det må være forklaringen, eller også er de bare hurtigere i Århus, desværre!

Micmex
Micmex Dec 18 '19

TL

Håber at du giver nogle tilbagemeldinger fra din levering fredag, ting at være opmærksom på o.s.v. Eventuelt også fra de første dage ude I trafikken :-)

Forummets indlæg er redigeret af Micmex Dec 18 '19
NielsC
NielsC Dec 20 '19
≠44 TL
20” skulle gerne være 235/35-20 96w
Hvis du vil på 19” vinterdæk så evt 235/40-19
TL
TL Dec 20 '19

tak :-)

alexkotsc
alexkotsc Dec 21 '19

Man kan godt blive lidt pissed når man har bestilt M3P i slutningen af oktober til Århus, og man så stadig ikke har hørt en skid fra dem...

#EDIT - Og især når der var 2 hvid/sort på lager, som ikke længere er der. Præcis den samme konfiguration.

Forummets indlæg er redigeret af alexkotsc Dec 21 '19
Micmex
Micmex Dec 21 '19
Citat fra alexkotsc

Man kan godt blive lidt pissed når man har bestilt M3P i slutningen af oktober til Århus, og man så stadig ikke har hørt en skid fra dem...

#EDIT - Og især når der var 2 hvid/sort på lager, som ikke længere er der. Præcis den samme konfiguration.

Helt enig, jeg har også bragt det op for "Tesla Delivery Team" som svar på en af de meget få mails jeg har modtaget, men de henviser selvfølgelig til nogle andre, som hverken kan ringes op eller skrives til, mest af alt går de op i at få betalingen gennemført, og så er service mv. en by i Rusland. 

TL
TL Dec 21 '19

Hej med jer, har i prøvet at ringe og snakke med dem, noget må da være gået galt? Jeg købte bilen mandag aften, fik straks en mail om min ordre, tirsdag formiddag modtog jeg mailinfo om udlevering fredag kl. 11.00 i Århus - jeg kan ikke klage. Oplevelsen af det hele, købet i sig selv er nyt, dette med at man blot køber en "internet vare", det skal man vænne sig til. Udleveringen ligeså, vi var 5 personer til fælles udlevering. Vi startede med en lille video om de grundlæggende ting, herefter gik vi til garagen hvor vi alle fik hjælp til overdragelsen - alt i alt en god og okay oplevelse, men det er en ny oplevelse og heltsikkert fremtiden :-)  

Vildgut
Vildgut Dec 21 '19
Quote from TL

Hej med jer, har i prøvet at ringe og snakke med dem, noget må da være gået galt? Jeg købte bilen mandag aften, fik straks en mail om min ordre, tirsdag formiddag modtog jeg mailinfo om udlevering fredag kl. 11.00 i Århus - jeg kan ikke klage. Oplevelsen af det hele, købet i sig selv er nyt, dette med at man blot køber en "internet vare", det skal man vænne sig til. Udleveringen ligeså, vi var 5 personer til fælles udlevering. Vi startede med en lille video om de grundlæggende ting, herefter gik vi til garagen hvor vi alle fik hjælp til overdragelsen - alt i alt en god og okay oplevelse, men det er en ny oplevelse og heltsikkert fremtiden :-)  

Hej TL, hvor lang tid tog det alt i alt at hente bilen? Jeg har venlig booket tid til dækskift en times kørsel væk... 4 timer efter den officielle udleveringstid.

Vil bare høre om det er realistisk :D
Ice2EV
Ice2EV Dec 21 '19

Da vi hentede, tog det vel 1-1,5 time fra vi var inde til vi var kørt. Men det skal siges der gik nok 15-20 minutter med han lige skulle genberegne prisen, idet der just på den dag var prisjusteringer nedad for LRD pga. der blev åbnet for SR+.

TL
TL Dec 21 '19

Det tog ialt 1 time

Vildgut
Vildgut Dec 21 '19
Perfekt. God jul =) 
voigt1
voigt1 Dec 21 '19
Citat fra Vildgut Perfekt. God jul =) 
Bestilte hvid/hvid M3P 21/10 - leveret i Århus 16/12.  Forløbet er ikke som at købe en anden bil, men dog i vore dage en rimelig leveringstid. Min kontakt Tesla foregik på mail til en specifik medarbejder i Århus afd. - han svarede på mine spørgsmål ret hurtigt, så jeg vidste nogenlunde hvor jeg var i processen. 3-4 dage før levering fik jeg Final Invoice og overførte restbeløbet omgående. Levering var sammen med 7 andre og var en fin oplevelse uden stress. Så alt i alt en positiv oplevelse, der dog ikke ligner andre bilkøb, jeg har foretaget. En underskrift på en mobil (som at modtage en pakke) og bilen var min - ikke en masse papirarbejde - nemt :-)
Sider: « 1 2 3 4 »