Loading...
dk

Så er det endelig min tur til at blive Tesla ejer. | Tesla Forum

SimonHN
SimonHN Oct 20 '14
Var ude og prøve en Model S P85 for et godt stykke tid siden i Århus. Valgte at vente da jeg ikke vil ha den her til efteråret/vinter. Tænkte der nok vil komme lidt nye opgraderinger til bilen. Havde dog ikke forventet at de vil komme med så gode ting som Dual motor og autopilot. Selvom jeg havde hørt rygter om Dual motor.

Så nu er der lagt depositum ind på en perlemorshvid P85D med alt i udstyr undtagen børnesæder og dobbeltlader.

Tror nok lige denne vinter bliver den længeste i mit liv. Hehe.
MrCoffee
MrCoffee Oct 20 '14
Stort tillykke. Jeg får min i december, flere har sagt vent til januar så bliver det jo en 2015 model. Fuck siger bare, jeg skal da ud og lege julemand i ferien med al den bagageplads :)
Nu har jeg ventet siden august.
SimonHN
SimonHN Oct 20 '14
Det må også være dejligt at få ny vogn når man skal ud og trille rundt til familie og venner i julen og nytår. :D
Kiefer
Kiefer Oct 20 '14

JA personligt ville jeg også være bedøvende med om det var en 2014 eller 2015, bare den har de optioner jeg gerne vil have i bilen, og en dags venten er = en dag mere med at klikke opdater på diverse hjemmeside og mailprogrammer... ;-)

Personligt bestilte jeg i november sidste år og fik leveret i slut marts, og nej det var ikke nogen kold vinter, men hold da op hvor gik den langsomt så havde det ikke været for de vel snart 250+ indlæg her på forum var den da gået endnu langsommere...!

/Martin

Lasse
Lasse Oct 20 '14

Hej Simon, Jeg har valgt tilsvarenden model (bare i Multicoat red:-) - hvornår står din til levering? puha, det bliver en lang vinter.

Lyngedrengen
Lyngedrengen Oct 20 '14

Hej Simon

Til lykke med det! Jeg slutter mig til køen efter at have besøgt Tesla i Bredgade i dag og fået afklaret de sidste par ting (tak for super service til Martin i butikken).

Shit jeg glæder mig!! :-)

(It's gonna be a long, long winther without you....)

Lasse
Lasse Oct 20 '14

@Jan, tillykke med bilen - Kan se du har RN433096, og jeg har RN396267 - jeg bestilte d. 13 oktober 2014 måske jeg får den en uge inden, så kan du få en tur :-) //Lasse

Lyngedrengen
Lyngedrengen Oct 20 '14

:-)

Mange tak, Lasse! Den sidste uge bliver måske den værste :-)

..og til lykke til dig også, selvfølgelig!

Forummets indlæg er redigeret af Lyngedrengen Oct 20 '14
SimonHN
SimonHN Oct 20 '14
Jeg var godt nok også ved at vælge den røde. Kan godt li man bedre se Carbon spoileren og chrom detaljerne. Hvor chromen falder lidt væk i en hvid bil og carbon spoileren falder lidt væk i en sort bil.

Men nu køre jeg lidt sort hvid tema. Med helt mørk interiør med sort himmel og carbon.

Min står til levering sidst i marts. Jeg ved ikke lige om man kan bruge de RN nummer til noget. For mit nummer er lidt lavere end jeres.
Lyngedrengen
Lyngedrengen Oct 20 '14

Jeg endte med at vælge en sort, sort og sort. Sort lak, sorte lædersæder, piano black decor og så sort alcatra interiør (har dog ikke valgt pakken med alcantra på dørene). 

Måske den bliver lidt for mørk, men regner med panorama taget kompenserer og så er det da lidt cool med en helt sort bil :-)

Levering er ønsket til april, men hedder sandsynligvis maj måned.

Lyngedrengen
Lyngedrengen Oct 20 '14

Jeg endte med at vælge en sort, sort og sort. Sort lak, sorte lædersæder, piano black decor og så sort alcatra interiør (har dog ikke valgt pakken med alcantra på dørene). 

Måske den bliver lidt for mørk, men regner med panorama taget kompenserer og så er det da lidt cool med en helt sort bil :-)

Levering er ønsket til april, men hedder sandsynligvis maj måned.

SimonHN
SimonHN Oct 20 '14
Ønsket også levering i april til at starte med. Men har hørt flere her inde har forsinket levering. Så sidst i marts er også fin nok. :D