JA personligt ville jeg også være bedøvende med om det var en 2014 eller 2015, bare den har de optioner jeg gerne vil have i bilen, og en dags venten er = en dag mere med at klikke opdater på diverse hjemmeside og mailprogrammer... ;-)
Personligt bestilte jeg i november sidste år og fik leveret i slut marts, og nej det var ikke nogen kold vinter, men hold da op hvor gik den langsomt så havde det ikke været for de vel snart 250+ indlæg her på forum var den da gået endnu langsommere...!
/Martin
Hej Simon, Jeg har valgt tilsvarenden model (bare i Multicoat red:-) - hvornår står din til levering? puha, det bliver en lang vinter.
Hej Simon
Til lykke med det! Jeg slutter mig til køen efter at have besøgt Tesla i Bredgade i dag og fået afklaret de sidste par ting (tak for super service til Martin i butikken).
Shit jeg glæder mig!! :-)
(It's gonna be a long, long winther without you....)
@Jan, tillykke med bilen - Kan se du har RN433096, og jeg har RN396267 - jeg bestilte d. 13 oktober 2014 måske jeg får den en uge inden, så kan du få en tur :-) //Lasse
:-)
Mange tak, Lasse! Den sidste uge bliver måske den værste :-)
..og til lykke til dig også, selvfølgelig!
Jeg endte med at vælge en sort, sort og sort. Sort lak, sorte lædersæder, piano black decor og så sort alcatra interiør (har dog ikke valgt pakken med alcantra på dørene).
Måske den bliver lidt for mørk, men regner med panorama taget kompenserer og så er det da lidt cool med en helt sort bil :-)
Levering er ønsket til april, men hedder sandsynligvis maj måned.
Jeg endte med at vælge en sort, sort og sort. Sort lak, sorte lædersæder, piano black decor og så sort alcatra interiør (har dog ikke valgt pakken med alcantra på dørene).
Måske den bliver lidt for mørk, men regner med panorama taget kompenserer og så er det da lidt cool med en helt sort bil :-)
Levering er ønsket til april, men hedder sandsynligvis maj måned.