Loading...
dk

Nye priser og tilvalg på teslamotors.com/da_DK/models/design | Tesla Forum

PBP
PBP Dec 7 '13

Hej Homer,

jeg havde en kort samtale med Holland tirsdags ang. interiør. Af samtalen fremgik at hvis jeg insisterede på at det skulle være læder (som de jo selv har skrevet på mit bestillingstidspunkt) så ville de annullere ordren og udskyde levering 3 måneder, for at kunne levere med læder. Intet herom på skrift endnu, så ved ikke om jeg skal betale endnu engang. Helt ærligt - det er så uprofessionelt som det kan blive. Er ved at miste tiltroen til virksomheden.

homer
homer Dec 7 '13
Det lyder som om, at hvis du skal have læderet skal du omkonfigurere forfra, og dermed betale ud fra de "nye" priser. Det kunne ende med at blive en dyr omgang læder, samt ekstra min. 3 måneders ventetid.
På USA forum er der en del som foretrækker "plastik" læder, men det hjælper naturligvis ikke dig meget, hvis du vil have rigtig læder, og havde forventet det.
Du må gerne opdatere om forløbet. Interessant hvad det ender med.
Admin44 Administrator
Admin44 Dec 7 '13

Er der nogle kloge hoveder der kan forklare mig om man får røde bremsekalibre med i sin levering, hvis man har bestilt en p85 og stadig afventer den. Det er jo standard i alle P85 nu så det ville klæde Tesla at give dette med.

homer
homer Dec 7 '13
Det vil undre mig meget hvis Tesla ikke gør med bremse kaliber som de har gjort med deres andre nye tilvalg (motor el side spejle ect)
Hvis det ikke var en mulighed, da du "finalized", så får du det ikke med.
Får at få dem med vil det nok kræve en annullering, og genbestilling.
Men det er måske lige i overkanten for at få røde bremser :)
Admin44 Administrator
Admin44 Dec 7 '13

@homer. Du har nok ret. Man kan sikkert også altid få dem malet efterfølgende. Det er kun maling der er forskellen har jeg ladet mig fortælle,

homer
homer Dec 21 '13
Fik min idag :) en god dag.
Kommentar til denne tråd.
P85 leveres standard med alvantara headliner, selv om bestilt før det var en mulighed. Der rigtig godt ud :)
Giver lige lidt ekstra kvalitetsforbemmelse.
Og den leveres med den nye version spoiler.
Forummets indlæg er redigeret af homer Dec 21 '13
Sider: « 1 2 3 4