Loading...
dk

Ionity Greve syd | Tesla Forum

baldur
baldur Oct 26 '19
Ionity har åbnet en station ved afkørsel Greve syd. Det ligger ved fastfood restauranterne. Der er 10 ladere, hvoraf 4 er opbygget kraftigere end resten. Der er ingen skilte eller andet der angiver hvad de "store" kan. Men de 4 er gratis hvor de 6 andre koster 80 kr.

Er der nogen der ved hvad det går ud på? Jeg havde desværre 80+ % på batteriet og ladede derfor ikke. 
baldur
baldur Oct 26 '19
Så eneste praktiske forskel er udseendet?
Bianco
Bianco Oct 26 '19

Jeg prøvede at lade på dem igår - uden held. Prøvede nr. 10, 9 & 7. Snakkede m support som var meget hjælpsom. Hun nævnte dog ikke noget om at der var gratis standere...

Hun insisterede dog på at der var nogen som havde ladet uden problemer i forgårs.

PS Man kan forøvrigt betale med PlugSurfing brik

Forummets indlæg er redigeret af Bianco Oct 26 '19
baldur
baldur Oct 26 '19
Nr 1 til 4 er gratis ifølge displayet på dem. Så en Tesla Model 3 taxa der ladede i dag.
RuneR
RuneR Oct 27 '19
Kun de 4 som er for sig selv som kan snakke med tesla. Har lige ladet på en af dem.
Mon ikke de resterende bliver software updated så de også kan bruges til tesla.
baldur
baldur Oct 27 '19
Jeg prøvede en af de fire gratis. Først i tredje forsøg ville den gå i gang. Blev ved med at skrive at forbindelse afbrudt, sæt ladestik i igen. Fik i øvrigt kun 35 kW ved 60%. Første gang jeg har forsøgt at lynlade helt forkert. Batteriet var nok 12 grader og alt for meget strøm på. Men lidt en øjenåbner for hvor stor forskel der i forhold til optimal opladning. Sidste weekend var jeg i Køge og ladede fra lav ladestand og varmt batteri. Der var jeg på den gode side af 100 kW ved 60%.