Loading...
dk

fair brugtpris på P85D marts 2015 ? | Tesla Forum

MOS
MOS Nov 8 '19
Citat fra henrik_dk
Citat fra Twinauto 505 skal han være glad for med de km - det er over et halvt år siden der blev solgt p85d fra 15 med 50.000-60.000 km til under 550

Mener du over 550k? For det er vel ikke noget problem i at sælge en under 550 ;-).

Jeg tror, han mener, at markedsprisen allerede for over ½ år siden var < 550kkr. Dvs. markedsprisen i dag er et godt stykke lavere og sikkert under de 505kkr for den omtalte bil. Derfor skal han være glad for at have fået 505kkr fra forsikringen. 

Twinauto
Twinauto Nov 8 '19
Præcis hvad jeg mente - 505 for en p85d i dag med de km ville være for dyr
henrik_dk
henrik_dk Nov 8 '19

Jo jeg er helt klar på, hvad der var meningen, der skulle stå :-). Men det kunne misforståes ;-).

Også af eventuelle købere af min P85DL....

PeterE
PeterE Nov 9 '19
Tjah, nu stiger en ny Model S med omkring 200k til nytår, og gad vide om det ikke stabiliserer brugtpriserne lidt? 

Og ja, jeg tror stadigvæk at vores politikere udskyder det afgiftstrin igen - men tiden løber...
P85DK
P85DK Nov 9 '19

Ikke for 2015 modellerne, der er simpelthen en kunstig høj mængde af de biler på markedet.

HRH
HRH Nov 23 '19

Mange tak for alle svarene. Jeg gjorde, som fmm 100 sagde, og nu er den sat til salg.

fmm1000
fmm1000 Nov 24 '19
Sådan. Husk at sætte den i bunden af markedet og fremhæv det service, der er udført på bilen, så er den hurtigt solgt.
PeterE
PeterE Nov 24 '19
Citat fra HRH

Mange tak for alle svarene. Jeg gjorde, som fmm 100 sagde, og nu er den sat til salg.

Smid da et Bilbasen link herind, så vi andre kan hjælpe med at dele den.
Mizzle
Mizzle Nov 27 '19

Jeg fik tilbudt 270.600 kr. for min P85+ (2014) fra Tesla. Alt i udstyr dengang, dog for tidlig til AP. Overraskende højt, synes jeg, taget nogle af deres andre bud i betragtning. Satte den til salg privat til 355.000 kr., fik mange henvendelser og solgte til prisen få dage efter annoncen blev publiceret.

Som flere andre siger: Der er væsentlig mere at hente ved at sælge privat.

Sider: « 1 2