Loading...
dk

holder til ladekabel | Tesla Forum

Ice2EV
Ice2EV Nov 5 '19

Hej

Er der nogen af jer der har købt en holder til ladekabel.

Vi har en EON i garagen, som snildt kan nå både indkørsel og garage parkeringspladserne. Men når raketten holder ude det meste af året, så ligger kablet bare på jorden i dagtimerne.

Jeg kigger på noget i stil med:

https://thecharger.dk/stik-holder-til-ladekabel-type-2-stik

Så kunne den lige sætte i væggen...... Tænker i det holder mere end 3 dage?

mbk
mbk Nov 5 '19

Jeg har købt denne, synes den virker fint. 

https:///...11_189395841_TE_dp_1

NikolajK
NikolajK Nov 5 '19

Min EON lader har en indbygget holder til stikket. Derudover fik vi installeret en lille metal krog til at hænge selve kablet på.

Ice2EV
Ice2EV Nov 5 '19

@NikolajK vores EON har også indbygget, men den er jo monteret inde i garagen, og det lykkes ikke lige om morgenen at få åbnet porten og sat i stikket. Så er den "nogen" der bare smider den på jorden. Derfor syntes jeg det var smart med en lille udendørs holder.

@mbk Kiggede også på den, men synes den var lige vel stor at smække op i porthullet.

Der ligger vel ca 1,5 meter kabel ud under porten, så hvis jeg kunne hænge den op under overlæggeren i porten, så sad den ikke i vejen når bilen skal ud og ind til vinter, samtidig så sidder den i læ for regn. Men er lidt i tvivl om den kan holde kablet hvis det bare er op og ned.

KimT
KimT Nov 5 '19

Jeg har nedenstående liggende - som aldrig er blevet brugt. Købt for 4år siden.

Sælges for kr. 75,- - befinder sig i Silkeborg

Forummets indlæg er redigeret af KimT Nov 5 '19
Ice2EV
Ice2EV Nov 5 '19

Nøj det var synd Kim, er lige gået amok på Wish og købt jeg ved ikke hvor meget model 3 merch.

Der er noget med de Tesla'er. Jeg ville eks. aldrig i min vildeste fantasi have brugt 1700 på et vintermåtte sæt til andre biler.

jonsiii
jonsiii Nov 5 '19

@KimT Haha lige præcis den slags holder er også med til Evse-boksen. Jeg fik den også lige skruet op, så stikket kan sidde parkeret lige ud foran ladeporten.

Og rutinerne er også ved at være der med ungerne, når vi skal til svømning. "Jeg unlocker lige, far". =)