Loading...
dk

Update 2019.36.2.1 | Tesla Forum

B8Peter
B8Peter Nov 12 '19

Hej Bilen er ved at opdatere, det bliver spændende at se og mærke det.

er der andre som har fået denne update

jth
jth Nov 12 '19
Fik den i går.

Er fan af den nye indstilling for stopping mode (creep vs Rolling vs hold).

Dog ingen automatisk navi da jeg kørte til kundemøde i morges.

Har ikke prøvet scheduled departure endnu
B8Peter
B8Peter Nov 12 '19

Jeg kan også mærke mere power på bilen fra 0-100 især ved omkring de 50-100 km/t , det er min personlige opfattelse. :-)

 

 

bskaarup
bskaarup Nov 13 '19

Scheduled departure virkede fint i morges. Bilen begyndte at lade automatisk kl. 0:30 og var varm og klar til afgang kl. 6:30.

Navigationen startede automatisk med rute til mit job.

jramskov
jramskov Nov 13 '19

Nyt trick: Tryk 5 gange (eller flere måske?) hurtigt på "advanced" knappen under software updates, det får den til at tjekke om der er en opdatering klar. 

Jeg er allerede stor fan af det forbedrede 1 pedal driving, det er virkelig fedt!

Bilen satte navigationen til min arbejdsplads, så det virkede også.

AgentP
AgentP Nov 13 '19
Citat fra bskaarup

Navigationen startede automatisk med rute til mit job.


Det bemærkede jeg også i morges. Tænkte, at det nok var en af ungerne, der havde gjort det. :-). 

Forummets indlæg er redigeret af AgentP Nov 13 '19
Solberg
Solberg Nov 14 '19

Jeg havde nu mest glædet mig til at kunne lade med op til 170 kw (Standard Range Plus), som tidligere annonceret som en del af opdateringen. Nu hænger vi fast i max 100 kw. Som jo også en fint, men ikke noget sammenlignet med Long Range

baldur
baldur Nov 14 '19
Måske det kun er på v3 ladere at SR kan lade med fuld effekt? Eller kun i USA. Der gik noget tid før at de åbnede for at LR kunne lade med 200 kW på Ionity.
MikaelH
MikaelH Nov 15 '19

170kW til SR+ skulle være tilbage i 2019.40, mon ikke den kommer inden årsskiftet :)

 

jramskov
jramskov Nov 15 '19

.40 skulle også indeholde første version af "DeepRain" - forbedring af auto wipers.

kapsel
kapsel Nov 15 '19

Så er spørgsmålet bare om alle os med HW2.5 får forbedrede auto-wipers..