Loading...
dk

Måtter | Tesla Forum

JSVind
JSVind Nov 23 '19

Hej,

Hvilke erfaringer har I med måtter til bilen? 

Tesla har nogle "originale" i både tekstil og "plast", men man kan også købe uoriginale indtil flere steder.

 

Jeg er faktisk bare mest interesseret i bedste værdi for pengene, dog skal det helst være tekstil, da vi nogle gange kører uden sko.

bskaarup
bskaarup Nov 23 '19

Jeg kører med 3D Maxpider. De kan blive i bilen sommer og vinter så selvom de er dyre skal jeg kun bruge et sæt. Rabatkoden "TMC" virker stadig.

Ice2EV
Ice2EV Nov 23 '19

3D Maxpider er mega lækre og kunne som bskaarup skriver benyttes hele året. De ligger formidabelt ligesom støbt ind i vognen. Faktisk er de så fede at jeg overvejer at investere i et sæt til Ice'en, hvis de kan leveres til den. Selv Mercedes originale vintermåtter er middelmådige ved siden af.

 

De originale måtter virker ved første blik noget billige. Men når sommeren kommer og badetøfler, så er der af og til hvor det bliver i bare fusser, så opdager man faktisk at de er mega bløde og lækre.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Nov 23 '19
RUNE2
RUNE2 Nov 23 '19
Nogen, der har erfaringer med https://maattefabrikken.dk/...yABEgKJjfD_BwE? ;
Jenskh
Jenskh Nov 24 '19
Citat fra bskaarup

Jeg kører med 3D Maxpider. De kan blive i bilen sommer og vinter så selvom de er dyre skal jeg kun bruge et sæt. Rabatkoden "TMC" virker stadig.

De der maxspider måtter er også lækre - og så dækker de også op mod siderne.
Har du/I købt dem i USA eller kan de købes indenfor EU?
Forummets indlæg er redigeret af Jenskh Nov 24 '19
bskaarup
bskaarup Nov 24 '19

Jeg har købt hos Joe Car Stuff som jeg linker til i indlægget.

Der kom kr. 846 til i told, moms og gebyr for et sæt inkl. trunk & frunk.

alexkotsc
alexkotsc Nov 24 '19

Jeg har bestilt TapTes måtter som umiddelbart minder meget om 3D Maxpider, bare uden logoet + de koster under halvdelen. (De kører en promotion hvis man deler måtten så man sparer yderligere 30$)

https://www.taptes.com/products/taptes-3d-all-weather-floor-mats-for-tesla-model-3?variant=31127184769126

De er pt. hos Tolden og venter på brev fra dem ift. at betale moms og gebyr. :)

B8Peter
B8Peter Nov 24 '19

Jeg har dem fra Taptes de er super fine

alexkotsc
alexkotsc Nov 27 '19

TapTes måtterne løb op i 1.018,96,- efter moms og importgebyr. 

691,96 for måtterne,

160,00 i håndteringsafgift til PostNord

167,00 i importmoms til SKAT

hatoff
hatoff Dec 2 '19

Tak for link til Taptes måtterne. De er nu bestilt.

Smider lige link igen her og hastags så jeg kan få de 30$ usd rabat :-)  

https://www.taptes.com/products/taptes-3d-all-weather-floor-mats-for-tesla-model-3?variant=31127184801894

#TapTes3DFloorMats, #TeslaModel3FloorMats, #Model3FloorMats.

--

 

Bestilte også wireless charger:

https://www.taptes.com/products/wireless-phone-charger-pad-for-tesla-model-3

Eneste lader jeg har fundet, hvor mobil kan ligge horisontalt

alexkotsc
alexkotsc Dec 2 '19

Jeg kan evt. smide nogen billeder op af måtterne (selvom jeg ikke har bilen at putte dem i endnu) for at vise emballagen og den stand jeg har modtaget dem I, hvis det har interesse.

CrunkyJune
CrunkyJune Dec 2 '19
Citat fra alexkotsc

Jeg kan evt. smide nogen billeder op af måtterne (selvom jeg ikke har bilen at putte dem i endnu) for at vise emballagen og den stand jeg har modtaget dem I, hvis det har interesse.

Det må du meget gerne, jeg kunne godt finde på at bestille nogen måtter derfra hvis de er gode til prisen 

alexkotsc
alexkotsc Dec 2 '19

Her var billederne :)

-EDIT: Waterbottle for scale, havde ikke lige en banan :D

Forummets indlæg er redigeret af alexkotsc Dec 2 '19
alexkotsc
alexkotsc Dec 2 '19

Kvaliteten virker super fin, med skridsikker underside. 

Det eneste umiddelbare minus er at det bliver shippet med måtten til bagsæderne foldet sammen så der er kommet en "krølle", men jeg tror formen kan rettes ud med noget tungt.

Jeg er meget tilfreds med måtterne i sig selv, nu må vi se hvordan de passer i bilen når engang jeg får den :P

Ice2EV
Ice2EV Dec 2 '19

Det ligner meget MAXpider, bare billigere. Folden retter sig ud over et par dage. Måske over lidt længere tid, nu den nok bliver noget kold og stiv når den bliver lagt ind her i vinter.

 

Dem bliver du glade for.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Dec 2 '19
alexkotsc
alexkotsc Dec 2 '19
Quote from Ice2EV

Det ligner meget MAXpider, bare billigere. Folden retter sig ud over et par dage. Måske over lidt længere tid, nu den nok bliver noget kold og stiv når den bliver lagt ind her i vinter.

 

Dem bliver du glade for.

Jeg har lagt et tung skærebræt på, den folder næsten ikke længere :) 

Men der er et "hak" i forhøjningen som jeg ikke tror går væk.. Det gør mig ikke så meget, da jeg jo primært kommer til at opholde mig foran ;D 

Ice2EV
Ice2EV Dec 2 '19

Så det godt på det ene billede, bare der ikke er hul igennem, så er det kun kosmetisk. 

Viggo
Viggo Dec 4 '19

Jeg har også bestilt et sæt TapTes måtter.
Håber de lever op til forventningerne.
For at få de 30$ rabat lægger jeg link og hashtags ind her:
https://www.taptes.com/...riant=31127184801894
#TapTes3DFloorMats, #TeslaModel3FloorMats, #Model3FloorMats.
 

Tonie
Tonie Dec 5 '19

Tak for link til Taptes, jeg har også bestilt dem nu efter de billeder fra Alex. I forhold til foldemærke har jeg læst andre steder hvor de bruger varme til at rette ud. Varmepistol, føntørrer måske?

 


#TapTes3DFloorMats, #TeslaModel3FloorMats, #Model3FloorMats

Forummets indlæg er redigeret af Tonie Dec 5 '19
Mixi
Mixi Dec 5 '19
Sider: 1 2 »