Der er desværre en del andre, der har oplevet endog meget lange ventetider på lignende henvendelser. Hvis jeg var dig, ville jeg møde op personligt hos Tesla og medbringe alle relevante papirer på bilen samt en god portion tålmodighed og stædighed. Og så insistere på, at det blev ordnet på stedet.
Anekdote: Jeg oplevede engang, at jeg af en arbejdsgiver ved en fejl blev trukket i løn for noget ferie, som jeg ikke havde holdt. Jeg gjorde naturligvis opmærksom på fejlen og bad om at få det rettet. Efter flere måneder og adskillige rykkere blev det endelig rettet, men desværre med forkert fortegn, dvs. jeg fik trukket endnu mere af min løn! Næste gang, denne fejl skulle rettes, blev jeg så igen trukket i løn, denne gang med det dobbelte beløb, således at jeg nu havde mistet indtægt for 4 gange den ferie, jeg ikke havde afholdt!! Jeg gjorde endnu engang opmærksom på fejlen, men jeg fik at vide, at de først kunne rette det ved næste lønkørsel en måned senere, hvilket for mig var dybt utilfredsstillende. Jeg gjorde det klart, at jeg jo ikke kunne betale min husleje med en (4-dobbelt) negativ løn og at det ikke kunne passe, at man ikke kunne rette det med det samme. Så jeg satte mig på en stol ved siden af medarbejderen på lønkontoret og ventede tålmodigt, mens jeg gjorde opmærksom på, at jeg ville gå tilbage til mit arbejde så snart jeg havde fået mit tilgodehavende udbetalt. Nogle gange betaler tålmodighed og stædighed sig. Der gik ca. 10 min., så var lønnen overført.