Umiddelbart ville jeg igår sige der ikke var nogen forbedring. Men der regnede det heller ikke.
Bemærkede ved våd vej, og det der kom på ruden var sprøjt fra foran kørende, så havnede hovedparten på nederste halvdel af ruden, og ikke særligt meget oppe i toppen hvor kamera sidder. Det var så der jeg ikke bemærkede nogen forskel.
Men idag har det delvist dryppet, regnet samt slud. Og ved de mindste dryp er viskerne startet og kørt af sig selv, måske lidt friske, men acceptabelt.
Ved mere regn kører de også selv, måske lidt i det lave trin. Nogen vil nok mene for lidt, jeg kan acceptere det.
Kom til at tænke på, at sådanne viskere er jo slet ikke nødvendige, hvis bare teknikken/bilen kunne køre selv ;-)
