Du skal jo ikke købe den for at sælge den igen :) du skal købe den fordi du synes det er den fedeste bil i verden :) og synes du skal ændre dit profilbillede hvis du har tænkt dig at købe mindre end P85.. :) evt til et med blød hat :)
Mener jeg heller ikke at have givet udtryk for at det er tilfældet Kristian? :-) Jeg er skide ligeglad med værditabet på den. Jeg køber altid bil med hjertet, ikke hjernen. Biler er min passion og store hobby, det er her alle mine surttjene penge falder. Naturligvis vil visse økonomi interesserede mener det er hul i hovedet men sådan har jeg valgt at prioritere. Hvis jeg gik op i værditab og alt den salgs, så havde jeg formentlig ikke en bil, som står mig i små 350-400.000 i årlige driftomkostninger alene ;-)
Tesla'en vil skulle bruges de dage om vinteren, hvor der ligger flere cm. sne. Derfor har jeg ikke behov for en racerbil, der går 0-100 på 3,4 sekunder, for det vil alligevel være både ubrugligt, for ikke at tale om uforsvarligt at ligge og køre gaderæs, uanset hvor meget erfaring bag et rat jeg har (Som instruktør og racerkører) Ergo vil det være spildte penge, for den vil køre mere i månederne november til og med februar, end den vil de resterende 8 måneder der er på et år.
Ligger der mere end et par cm sne (Vi kan sagtens have -10 grader og +10 cm sne), så kan jeg ikke få den anden vogn ud, selvom jeg både har vinterdæk og snekæder til den. Den kan ikke stå fast og jeg gider ikke køre på arbejde med 30 km/t. ;-) Men så længe der bare ligger en smule sne her og der, så kan jeg sagtens tage den ud af garagen og benytte mig af den - det er ikke kun en sommerbil :-)