Loading...
dk

usb skrive hastighed (pludselig) for lav | Tesla Forum

BKC
BKC Dec 19 '19
På det sidste har jeg fået en fejl om at det usb stik jeg har i bilen, har for lav skrive hastighed og at jeg skal bruge en usb med en skrive hastighed på minimum 4mb/s til Sentry mode/ Dashcam.

Det underlige er at usb stikket har virket fint.

Jeg har forsøgt at slette den data som er blevet gemt, men det har ikke løst problemet.

usb stikket jeg bruger et Scandisk 32gb usb 3.0. Jeg har formateret det med Windows standart indstillinger.

Er der noget jeg har gjort forkert? Skal jeg bruge et større usb stik f.eks. 64gb?

Forummets indlæg er redigeret af BKC Dec 19 '19
bskaarup
bskaarup Dec 19 '19

Det skete også for mig for et par uger siden. Der var det nok at slette TeslaCam folderen og oprette den igen.

BKC
BKC Dec 19 '19
Jeg prøver at slette folderen helt og oprette det igen. 
CaptainChaos
CaptainChaos Dec 20 '19
Det kan også være at dit USB stik ikke kan håndtere de mange overskrivninger teslaen laver, det kan godt få skrive hastigheden til at falde voldsomt (nærmest til ubrugeligt)
Der er mange der bruger SD kort med en adapter i stedet fordi de egner sig til mange overskrivninger. Jeg vil anbefale at du bruger et kort med minimum UHS 3 eller V30 klassifikation.

Jeg bruger dog selv en SanDisk Extreme Pro - 128GB, hvor jeg har lavet en 32 GB partition for at forlænge dens levetid. Tiden må vise om jeg også skulle have købt et SD kort :)

You can use my referral link to get 1.500 free Supercharger km on a new Tesla: https://ts.la/morten30069
BKC
BKC Dec 20 '19
Quote from CaptainChaos Det kan også være at dit USB stik ikke kan håndtere de mange overskrivninger teslaen laver, det kan godt få skrive hastigheden til at falde voldsomt (nærmest til ubrugeligt)
Der er mange der bruger SD kort med en adapter i stedet fordi de egner sig til mange overskrivninger. Jeg vil anbefale at du bruger et kort med minimum UHS 3 eller V30 klassifikation.

Jeg bruger dog selv en SanDisk Extreme Pro - 128GB, hvor jeg har lavet en 32 GB partition for at forlænge dens levetid. Tiden må vise om jeg også skulle have købt et SD kort :)

You can use my referral link to get 1.500 free Supercharger km on a new Tesla: https://ts.la/morten30069
Tak, jeg input. Det kan sagtens tænkes at usb stikket har været skrevet på for meget. Kender godt til problematiken med at hukommelsen kan blive "slidt" ved mange overskrivninger. Men jeg købt netop et SanDisk usb i håb om det var af lidt bedre kvalitet. Jeg har kun haft det i bilen siden september. 

Twinauto
Twinauto Dec 20 '19
Der er rigtig mange som nævner at usb hurtigt står af, køb sd kort og eb usb adapter