Loading...
dk

2019.40.50.1 | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
skyblue
skyblue Dec 26 '19
Jeg fik opdateringen igår. Den genkender ingen røde lys. Ingen stopskilte og voice kommnandoer dur slet ikke. Vejarbejde gør den ok, dog med nogen falske positive.

Mon ikke der kommer et patch? Det her virker mere som en alpha end en beta release.
Forummets indlæg er redigeret af skyblue Dec 26 '19
Twinauto
Twinauto Dec 26 '19
Er ikke sikker, men måske kommer den kun til dem der reelt har FSD? Dernæst har jeg set at det vist først skal aktiveres under "Autopilot" jeg har ikke FSD
Forummets indlæg er redigeret af Twinauto Dec 26 '19
jramskov
jramskov Dec 26 '19

@skyblue: Tror kun det er i USA den kan genkende skilte osv. - der gør den det til gengæld rimeligt: https://youtu.be/ezyeDvFYEgs?t=70

Viggo
Viggo Dec 26 '19

Så vidt jeg kan se kræver det HW3

Twinauto
Twinauto Dec 26 '19
Det kræver hw3 men selv det virker ikke - tror ikke det virker i EU
skyblue
skyblue Dec 27 '19
Quote from Viggo

Så vidt jeg kan se kræver det HW3

Jeg mener at huske at kan man se vejarbejde toppene, så har man HW3. Hvilket jeg kan.

Men altså røde lys og stop skilte er ret ens i dk og usa ..
Twinauto
Twinauto Dec 27 '19
Der kom vist en opdatering så hw 2.5 nu også kan se cones
kzil
kzil Dec 27 '19

På langtur i dag. Stemmestyring på engelsk var helt til hest. Ofte reagerer den slet ikke, nogle gange tager det 15-20 sekunder for den at tolke på, hvad jeg har sagt. Det er tydeligvis noget, der sker server-side, og der er nok travlt på linjen. Alpha... mnjah – nærmere en pre-alpha 0.001 :)

BKC
BKC Dec 27 '19
SR+ har fået satellit kort på navigationen og trafikmelding efter opdateringen. Om det er midlertidigt må tiden vise, ellers er det en meget fin julegave fra TESLA til os SR+ ejere. 
skyblue
skyblue Dec 28 '19
En ny ting jeg opdagede i menuen idag, var muligheden for at sætte bilen på hold når den holder stille. Det virker ret snedigt.
bleze
bleze Dec 28 '19
Quote from BKC SR+ har fået satellit kort på navigationen og trafikmelding efter opdateringen. Om det er midlertidigt må tiden vise, ellers er det en meget fin julegave fra TESLA til os SR+ ejere. 

Mon ikke det er den gratis prøve måned?

BKC
BKC Dec 28 '19
Quote from bleze
Quote from BKC SR+ har fået satellit kort på navigationen og trafikmelding efter opdateringen. Om det er midlertidigt må tiden vise, ellers er det en meget fin julegave fra TESLA til os SR+ ejere. 

Mon ikke det er den gratis prøve måned?

Måske det blot er en prøveperiode. Har haft bilen siden midt september og først efter sidste opdatering fået satellitkort og trafikmelding.
Sider: « 1 2